הכנסת אישרה: גלנט לקליטה, שאשא ביטון לשיכון - סרוגים

הכנסת אישרה: גלנט לקליטה, שאשא ביטון לשיכון

מליאת הכנסת אישרה את מינויה של ח"כ יפעת שאשא ביטון לתפקיד שרת הבינוי והשיכון, במקומו של יואב גלנט שערק לליכוד ומונה לשר העלייה והקליטה. השניים יכהנו בתפקיד עד לתום תקופת הבחירות

author-image
הכנסת אישרה: גלנט לקליטה, שאשא ביטון לשיכון
  (צילום: דוד כהן/ פלאש 90)

מליאת הכנסת אישרה את מינויה של ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון לתפקיד שרת הבינוי והשיכון, במקומו של יואב גלנט שערק לליכוד ומונה לשר העלייה והקליטה. השניים יכהנו בתפקיד לאחר לכינונה של הממשלה הבאה עם תום תקופת הבחירות.

גלנט הודה לראש הממשלה ולכנסת ישראל "על האמון שנתנו בי במינוי לתפקיד שר העליה והקליטה וכחבר הקבינט המדיני בטחוני". הוא הוסהיף כי "אעשה בזמן העומד לרשותי כל שניתן במטרה להגביר את תנועת העולים ולשפר את הליכי הקליטה של העולים במדינת ישראל. בד בבד אמשיך לפעול כחבר הקבינט המדיני ביטחוני ולשמור על ביטחונה של מדינת ישראל.״

שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון אמר לאחר השבעתה של שאשא ביטון לשרה כי "לפני 50 שנה, המחשבה שיום אחד שר אוצר מגבעת אולגה ימנה שרת שיכון מקרית שמונה היה נחשב לחזון אחרית הימים. היום, זו מציאות".

לאחר השבעתה ציינה שרת הבינוי והשיכון הנכנסת, ח"כ שאשא ביטון, כי "מפלגת 'כולנו' חרטה על דגלה את המלחמה ביוקר המחיה ובעליות המחירים בשוק הדיור. לא בכדי דרש יו"ר המפלגה משה כחלון שלושה תיקים חשובים על מנת שנוכל ליישם את האג'נדה החברתית-כלכלית שלשמה נבחרנו – תיקי האוצר, הכלכלה והתעשייה והבינוי והשיכון. אני מודעת היטב לחשיבות התפקיד ואעשה ככל יכולתי על מנת למלא אותו על הצד הטוב ביותר, כפי שעשיתי בכל תפקיד שביצעתי בעבר. כולנו תמשיך להיאבק למען כלל אזרחי ישראל ותמשיך להניף את הדגל החברתי-כלכלי."

שאשא ביטון (45), ילידת קריית שמונה, ד"ר לחינוך מאוניב' חיפה, נשואה ואם לשלושה. בעבר שימשה כסגנית נשיא מכללת "אוהלו" וכסגנית ראש עיריית קריית שמונה. במהלך הקדנציה הנוכחית כיהנה כיו"ר הוועדה לזכויות הילד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו