פורש מהעבודה: מיקי רוזנטל לא יתמודד בכנסת הבאה - סרוגים

פורש מהעבודה: מיקי רוזנטל לא יתמודד בכנסת הבאה

חבר-הכנסת מיקי רוזנטל הודיע היום (רביעי) כי הוא יפרוש מהכנסת בתום הקדנציה הנוכחית ולא יתמודד לכנסת ה-21 בפריימריז ב״עבודה״: "מסכם בגאווה את 6 שנות שירותי בכנסת"

פורש מהעבודה: מיקי רוזנטל לא יתמודד בכנסת הבאה
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בתום שש שנים בפוליטיקה, חבר-הכנסת מיקי רוזנטל הודיע היום (רביעי) כי הוא יפרוש מהכנסת בתום הקדנציה הנוכחית ולא יתמודד לכנסת ה-21 במסגרת הבחירות המוקדמות ב״עבודה״.

״אני פורש מפוליטיקה מפלגתית, אך איני פורש מהציבוריות הישראלית", הסביר רוזנטל. "אמשיך להיאבק על דמותה של ישראל כמדינה יהודית, שוויונית וחותרת לשלום, חברה צודקת יותר ומושחתת פחות״.

רוןזנטל הוסיף כי הוא "מסיים בגאווה את שירותו בכנסת, עם חקיקה משמעותית מאוד ועבודה פרלמנטרית מעמיקה, לא פופוליסטית"

כישלונה של מפלגת העבודה

על קריסת מפלגתו אמר:  ״כל חיי המקצועיים הייתי מהמובילים ולשם אני שואף. אני מאמין בכל ליבי באחריות אישית של אנשי ציבור ולא רק בדיבורים. אני שותף לכישלונה של מפלגת העבודה, מסיק מסקנות ולוקח על כך אחריות״.

רוזנטל סיכם: ״חבר כנסת באופוזיציה דומה למדי לשוער כדורגל. הוא עובד במניעה. מניעה של מהלכים שרירותיים, פוגעניים וסקטוריאליים. על אף שלרוב תהיה התהילה של החלוצים והמבקיעים, אני גאה בתפקידי כשוער באופוזיציה. מנעתי כוונות זדון רבות של הממשלה. זהו תפקיד כפוי טובה אבל חשוב מאוד לדמוקרטיה״.

יו"ר העבודה, אבי גבאי התייחס לפרישה ואמר:‏ "מבקש להודות לחברנו, מיקי רוזנטל, על שנים של פעילות פרלמנטרית עקבית ומוצלחת. על מאבק ללא פשרות בשחיתות מכל סוג. אני בטוח שנסתייע ביכולותיך ובכישוריך בחזית הזו גם מחוץ לכנסת, בכל זירה בה תבחר לפעול. תודה, מיקי" ‎

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ברוך שפטרנו מעונשו של עוכר ישראל
משה | 09-01-2019 12:50
הרבה חוככים ידיהם בהנאה. ךא משנה מי יחליף אותו:: כל מי שיבוא במקום הרשע מרושע הזה יהיה פחות גרוע ממנו. השמאלנים הכי גרועים הולכים הביתה.
2
איש שלא מבין לעומק שום דבר
הבינוניות בהתגלמותה | 09-01-2019 13:24
בינוניות עם מוטיבציה זה השילוב הכי גרוע