הרב שמואל אליהו: "עלינו לומר את האמת בלי חשש" - סרוגים

הרב שמואל אליהו: "עלינו לומר את האמת בלי חשש"

שיעורו השבועי של הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת ובנו של הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו זצ"ל. והפעם: פרשת 'בא'- לומר את האמת בלי חשש

author-image

שיעורו השבועי של הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת ובנו של הראשון לציון, הרב מרדכי אליהו זצ"ל. והפעם: פרשת 'בא': "אנחנו צריכים לומר בקול גדול את האמת בלי חשש. צריך לזכור את אברהם אבינו, שלא חשש לומר את דבר ה' בריש גלי, אף שבזמנו השלטון היה מסוכן מאוד. הוא אמר את דבר ה', ובסופו של דבר העולם הסכים אתו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
מה הוא דבר ה
התמים | 08-01-2019 7:19
כמו דב ליאור ? שמותר לחלל שבת כדי להכשיל חקירה ? כמו הרב אבינר ? שצריך לציית לחוק - רק אם הוא תואם את השקפתנו הפוליטית ? איזה דור רבנים צמח לנו כאן. פוליטיקאים באיצטלא של רבנות. עושים את התורה קרדום לחפור בה בפוליטיקה. שבו בישיבות ואל תתערבו בפוליטיקה ובבטחון. אתם רואים עוולות רק כשזה נוגע לציבור שלכם. לא רואים את החוק ממטר, לא רואים עוולות שנעשות לציבור החילוני או לציבור הערבי רחמנא ליצלן, לא מתייחסים אף פעם לחברה הישראלית בכללותה, מתבטאים בדברים שאינם מבינים בהם וגורמים נזק אדיר למערכת הדמוקרטית של המדינה. רבנים צרי אופק ומסוכנים. איפה אהבת ישראל ? איפה מאור פנים ? איפה הצנע לכת ? איפה רדיפת שלום ? פיהם מפיק שיח מפלג ודברי שיסוי. כן, סליחה מכל התמימים שבעיניהם רבנים הם דמויות נעלות. כי הרבנים האלה ממש לא כאלה.
טול
טל | 04-02-2019 19:25
בטיל