כבל לא מתנצל: "ברור לי שאשלם מחיר פוליטי" - סרוגים

כבל לא מתנצל: "ברור לי שאשלם מחיר פוליטי"

חבר הכנסת איתן כבל על הדרמה במחנה הציוני והידרדרות מפלגת העבודה בסקרים, ממשיך קו תקיף מול יו"ר המפלגה אבי גבאי: "אנחנו רגע לפני נקודת האל חזור"

כבל לא מתנצל: "ברור לי שאשלם מחיר פוליטי"
  כבל. (צילום: Miriam Alster/Flash90)

הסערה במפלגת העבודה ממשיכה לאחר פירוק השותפות עם ציפי לבני, וחבר הכנסת ממשיך את המתקפה הערב (חמישי): "אסור לשתוק יותר"

הבוקר תקף ח"כ כבל את יו"ר העבודה גבאי בגלי צה"ל: "אני נסער כי המשמעות היא שהעבודה עלולה להיעלם. ראינו פרק ריאליטי, לא האח הגדול, האחות הגדולה, הדחתה של ליבני יכול להביא למכה קשה, שישאיר אחריו הריסות. בעולם העסקים גבאי כבר היה מזמן מניח את המפתחות".

והערב בפוסט בפייסבוק המשיך כבל בהתקפה כשהוא מרמז בצורך להקמת גוש מאחד שגבאי לא עומד בראשו: "מפלגת העבודה היא הבית שלי מאז שאני זוכר את עצמי. צמחתי בה, עבדתי עם ענקים כמו רבין ופרס ולא עזבתי אותה אפילו ליום אחד. אני מאמין שהדרך שלנו היא הנכונה למדינת ישראל אל מול הימין שמחרב את הפרויקט הציוני".

"התנועה המפוארת הזאת שהקימה את המדינה מגרדת היום את אחוז החסימה. אנחנו רגע לפני נקודת האל חזור ואני לא מתכוון יותר לעמוד מנגד ולראות את הבית הפוליטי שלי ושל רבים וטובים בישראל נחרב".

"שימו לב מה קורה כאן. עומד מולנו ראש ממשלה שתוקף את שלטון החוק באגרסיביות, עומד מולנו ימין חדש שהוא כולו ימין ישן ששם לעצמו למטרה לחסל את הדמוקרטיה, עומדת מולנו ממשלה שבמקום לעסוק בחיים עצמם – בקריסת בתי החולים הציבוריים, באסון התחבורתי שמתרחש בכבישי ישראל, בפערים החברתיים שמפוררים אותנו מבפנים – עוסקת בעיקר בעצמה ובכותרת של מחר בבוקר".

לא פועל להדחת אדם במפלגתי

"הציבור נושא אלינו עיניים ומחפש אלטרנטיבה. במקום שנציג לו את זה הפכנו להיות תכנית ריאליטי עם הדחות וקשקושים. זה אולי מביא רייטינג בטלוויזיה אבל בעולם הפוליטי זה מבריח מאיתנו אנשים. ההיסטוריה לא תסלח לנו על כל הפיצולים האלה ועל ההתעסקות באגו במקום במה שצריך לעשות. הילדים שלנו לא יסלחו לנו על זה שלא עשינו כל מה שאפשר כדי להחליף את שלטון האימים הזה".

"זה לא זמן לנימוסים, זה לא זמן לפחדנים. אני לא מתעסק בהדחה של אף אדם במפלגתי, אני מתעסק אך ורק בהדחה של נתניהו וממשלת הימין. אני חושב שאנחנו צריכים לעשות את כל מה שצריך, אבל את ה-כ-ל, כדי שזה יקרה. אחרת אנחנו לא ראויים לאמון הציבור".

לא יהיה בכנסת הבאה?

"ברור לי שאשלם מחיר פוליטי על הדברים האלה. יתכן שאשלם על זה במקום בכנסת הבאה. זה לא באמת משנה. מה שמשנה זה עתידה של מדינת ישראל ומה אנחנו עושים כדי לשים אותו במקום את עצמנו בראש סדר העדיפויות. בעיני הדבר הנכון לעשות כעת הוא לשלב ידיים עם כל הגורמים שמאמינים בישראל יהודית ודמוקרטית וברוח מגילת העצמאות ולהקים חזית שתנצח בבחירות הקרובות. כל דבר אחר משמעותו הענקת המדינה לנתניהו ולימין לארבע שנים נוספות. אפשר לנצח, צריך לנצח ואני לא מתכוון לוותר על הסיכוי הזה לרגע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
הוא דמגוג ופופוליסט ידוע
די כבר, כבל | 03-01-2019 19:52
מה שהוא יודע זה רק לדבר את עצמו לדעת
2
איתן מספיק
מאיר | 03-01-2019 19:56
איתן תמיד היית אנטי נגד כל ראשי המפלגה, אתה הורס אותה בתקווה להתמנות ליור המפלגה אתה סכסכן ידוע שגרם נזק בכל מקום בו אתה נמצא שב קצת בשקט היכן שאתה דורך לא צומח דשא.
3
נאום איתן הנביא הצבוע (בוגר מדרשיית נעם-פ.חנה
משה | 03-01-2019 20:02
התפוח נפל מאוד מאוד רחוק מהעץ.... - עץ החינוך של הרב יגל זל. הרב יגל מתהפך בקברו.
4
כבל ארבע פאזות
אברהם הממליץ | 03-01-2019 21:00
שמע ילד...גם אם תציבו בראש הרשימה את מלכת אנגליה, תשארו אפסים ותפסידו בגדול. זה רק שינויים קוסמטיים
5
הכל מצויין בפרשת השבוע
ELIYAHU NERIA | 04-01-2019 1:29
שימו לב... תקראו טוב... תִּכְבַּד הָעֲבֹדָה עַל הָאֲנָשִׁים וְיַעֲשׂוּ בָהּ מפלגת העבודה הולכת ונעשית כבדה מיום ליום יורדת לתהום. וְאַל יִשְׁעוּ בְּדִבְרֵי שָׁקֶר... משקרים שם כולם...כולל כבל... המדינה פורחת והם בשלהם...אומרים לכולם שהכל שחור... שקרנים... שיצו לב הוא משבח את פרס ורבין... שני האנשים שגרמו הכי הרבה נזקים לעם ישראל בשבעים שנה האחרונות. יעלו בתוהו ויאבדו.... וכל חכמתם תתבלע..
6
כבל חוזר למכור פאלפל במחנה יהודה?
עמוס | 04-01-2019 10:12
אם אכן הוא חוזר למכור פאלפל שיזהר לא להניח הרבה סחוג, כי גם שם הוא יאבד קונים. ראה הוזהרת כבל !!!
7
כבל כבל התחזור למכור פאלפל בראש העין?
עמוס | 04-01-2019 11:13
כבל כבל !! מה יהיה אתך? התחזור למכור פאלפל ?