האם כתב האישום- יפגע בג'וב של בר באירוויזיון?

האם כתב האישום- יפגע בג'וב של בר באירוויזיון?

לאחר שהפרקליטות פרסמה כי בר רפאלי תועמד לדין, גורמים בתאגיד חושפים מה יעלה בגורל תפקידה בהנחיית האירוויזיון שיתקיים במאי הקרוב בתל אביב

author-image
מה יעלה בגורל הנחיית האירוויזיון?
  (צילום: שטארסטוק)

הנחיית האירוויזיון בסכנה? לאחר שפורסם הבוקר (ה') כי בר רפאלי צפויה לעמוד לדין בגין עבירות מס חמורות בסך מיליוני שקלים-עולה השאלה מה יעלה בגורל הנחיית האירוויזיון.

מעמודתה של רפאלי להנחיית משדרי האירוויזויון הקרוב לצד ארז טל, ככל הנראה לא תיפגע בעקבות האישומים נגדה. גורמים בתאגיד השידור, חשפו לYNET כי: "כתב האישום הצפוי נגד בר רפאלי לא משנה דבר בקשר לאירוויזיון".

זאת על אף שבשבוע האחרון גולשים רבים קוראו להדיח את בר רפאלי מהנחיית האירוויזיון הקרוב, שיתקיים בתל אביב. בתאגיד השידור הציבורי 'כאן', שצפויים יחד עם איגוד השידור האירופי בקרוב להוציא הודעה רשמית בנוגע למנחים שנבחרו. החליטו להגיב לעניין שהתעורר סביב רפאלי ופרסמו: "אנחנו מזכירים שבר רפאלי רק חשודה כמנחת האירוויזיון".

(צילום: מתוך טוויטר)

כזכור רפאלי, צפויה לעמוד לדין בכפוף לשימוע בגין עבירות מס. כתב החשדות, טוען כי רפאלי דיווחה שאינה תושבת ישראל והעלימה הכנסות של כ-30 מיליון שקל. בחדשות עשר דווח בתחילת השבוע, כי חקירת הרשות התמקדה בעיקר בשנים 2005 עד 2007 ומשנת 2009 עד 2012, כשרפאלי הייתה עוד בת זוגו של השחקן ליאונרדו דה קפריו.

ציפי ובר רפאלי חשודות בביצוע עסקאות חליפין שהניבו הכנסות של מיליוני שקלים והעלמת רווחים. זאת במסגרת הסכם פשרה שנחתם ב-2009, לפיו רפאלי לא תשלם מס בישראל על מלוא הכנסותיה בארץ ובעולם שהרוויחה בין השנים 2005-2007. במסגרת זו הסתירו על פי הדיווחים הכנסות בסך כשישה מיליון שקלים מפקיד השומה, לו דיווחו כי בר לא מתגוררת בארץ.

לחשודים ניתנה אפשרות בהתאם לחוק, לקיים הליך שימוע בפרקליטות מיסוי וכלכלה בטרם תתקבל החלטה אם להגיש כתב אישום נגדם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
אכן נושאים "ראויים" לסיקור באתר דתי, בושה.
א | 03-01-2019 17:52
בושה.
תתפלא אבל יש דתיים שמתעניינים בארווזיון...
דתיה | 05-01-2019 23:45
ולא מצאתי כאן משהו לא ראוי...