מפיק הטלוויזיה הגדול, הסרוג דני פארן הלך לעולמו - סרוגים

מפיק הטלוויזיה הגדול, הסרוג דני פארן הלך לעולמו

מי שעמד מאחורי ההצלחות של שבבניקים, גאליס ועבודה ערבית הלך השבת לעולמו כשהוא בן 71, לאחר התמודדות עם מחלת הסרטן. בחברת ההפקות ספדו: "אחד מענקי הטלוויזיה והבידור ב-50 שנים האחרונות בישראל"

מפיק הטלוויזיה הגדול, הסרוג דני פארן הלך לעולמו
  פארן. 50 שנה של טלוויזיה ישראלית (קרדיט: יח"צ)

דני פארן ממפיקי הטלוויזיה הגדולים בארץ ובעל חברת ״דרסט״,  נפטר הבוקר (שבת) בביתו לאחר התמודדות ארוכה עם מחלת הסרטן בה לקה. הוא נפטר בגיל 71. הלווייתו תתקיים ב- 14:00 בבית ההספד קהילת ירושלים בגבעת שאול שבירושלים.

פארן ז"ל עומד מאחורי הצלחות ישראליות, בהן הבין היתר, הסדרות: ״שמניות באוויר״, ״האלופה״, ״לחיי האהבה״, שבבניקים״, כמו כן בחברה שניהל יחד עם ילדיו  הייו שותפים להפקות כמו: "עבודה ערבית", "מטומטמת", "ניורק", "פולמון", "גאליס", "אניגמה", ועוד.

הוא זכה בהמון פרסים, בהם פרס אופיר, על סרטו "אל תגעו לי בשואה", ועל הסרט התיעודי "קאפו" שזכה בפרס האמי הבינלאומי.

חברת ההפקות דורי מדיה פארן מסרה הודעה עם מותו: "דני היה אחד מענקי הטלוויזיה והבידור ב-50 שנים האחרונות בישראל. סיפורו הולך יד ביד עם סיפורה של המדינה. למרות היותו מאחורי הקלעים, חובה עלינו להכיר תודה ולספר את מקצת הדברים שעשה למען התרבות הישראלית. קשה לספר את סיפורה של הטלוויזיה הישראלית בלי סיפורו של אחד מענקיה, אדם שהיה בכל צומת חשוב בשיח הישראלי לאורך 50 שנות עבודתו בטלוויזיה. ולכל אורך הדרך, גידל יוצרים צעירים והשפיע על השיח הציבורי דרך עשיה טלוויזיונית חשובה מאין כמותה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו