"יש תמיכה בקונגרס לפעולה ישראלית נגד איראן" - סרוגים

"יש תמיכה בקונגרס לפעולה ישראלית נגד איראן"

במסיבת עיתונאים שקיימה שדולת יהודי ארה"ב למען ישראל השתתף גם ראש לשכת נתניהו לשעבר, נפתלי בנט: "ישראל חייבת לתקוף באיראן בימים הקרובים אחרת תאבד יכולת זו ותהיה תלוייה ברצונה הטוב של ארה"ב".

"יש תמיכה בקונגרס לפעולה ישראלית נגד איראן"
  יש אישור להפציץ. (פלאש90)

במסיבת עיתונאים שקיימה אמש (א') שדולת יהודי ארה"ב ישראל השתתף ראש לשכת נתניהו בעבר, נפתלי בנט, שהזהיר שאם ישראל לא תתקוף בימים הקרובים את מתקני הגרעין האיראני הרי שבתוך זמן קצר הם יועברו למתקנים תת קרקעיים ואז ישראל לא תוכל להשמיד את האיום בכוחות עצמה.

במצב זה בטחונה של מדינת ישראל יהיה מופקד בידי ארה"ב, שתהיה היחידה שתוכל להתמודד עם איום מסוג זה. כל מדינה ריבונית נורמאלית לא תאפשר מצב בו היא מסנדלת את יכולתה להגן על עצמה ומעבירה את השרביט למדינה אחרת.

עוד הוסיף בנט כי ארה"ב צריכה להפעיל סנקציות משתקות שיגרמו לאיראנים לזנוח את שאיפותיהם הגרעיניות.

באירוע גם השתתף, בוב טרנר, חבר הקונגרס מטעם המפלגה הרפובליקנית שאמר כי "יש תמיכה רחבה בקונגרס האמריקאני, בצורך של ישראל להגן על עצמה מפני האיום האיראני – בכל אופן שנראה לה לנכון."

"העולם נמצא כרגע במלחמה. אם בעבר היינו צרכים להתמודד מול הקומוניסטים, כיום האיום הוא מצד האסלאמיסטים. איום זה עשוי להמשך לאורך זמן רב ועלינו להיערך לכך."

הרב דוד אלגאזי נשיא שדולת יהודי ארה"ב למען ישראל : "כל עזרה שתקבל ישראל מארה"ב, אסור שתהיה מותנית בויתורים טריטוריאליים ביהודה ושומרון. הצלתה של מדינת ישראל מפני איום גרעיני על גוש דן לא יכול לבא בתמורה להרס מפעל ההתיישבות היהודי באיו"ש."

נפתלי בנט הגיע לארה"ב כדי לקדם את 'תכנית ההרגעה' שמטרתה להתמודד עם הסכסוך ישראלי פלשתינאי.

תכניתו מציעה שמדינת ישראל תכיל באופן חד צדדי את ריבונותה על השטחים הישראלים באיו"ש (שטחי C), זאת במטה שישראל תשמור על האינטרסים החיוניים והביטחוניים שלה.

מסגרת זו הערבים החיים באזורים אלו יהפכו לאזרחי המדינה ובכך תישמט הקרקע מתחת לטעון האפרטהייד ואף ערבי או יהודי לא יגורש מביתו.

תכניתו שוללת את זכות השיבה אך מציעה לפתח את התשתית התחבורתית ואת הכלכלה כדי ליצור מסגרת של דו קיום בפועל של ישראלים וערבים באזורים אלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו