תיעוד: מנהרת הטרור שנחפרה בלבנון ונחשפה בישראל

תיעוד: מנהרת הטרור שנחפרה בלבנון ונחשפה בישראל

בסרטון מהמנהרה שחדרה כ-40 מטרים לתוך שטח ישראל, נראים חבלים וצינורות באורך כ-200 מטרים והיא ברוחב שני מטרים ובגובה שני מטרים, אותה ניטרלו צה"ל במסגרת מבצע "מגן צפוני"

author-image
תיעוד: מנהרת הטרור נחפרה בלבנון ונחשפה בישראל

מצורף סרטון מתוך מנהרת הטרור ההתקפית שנחפרה ממרחב דרום כפר כילא ונחשפה היום (שלישי) בשטח ישראל במסגרת מבצע "מגן צפוני" של צה"ל בצפון.

החל משעות הבוקר מבצעים לוחמי צה"ל מהלכים מבצעיים והנדסיים בהמשך לאיתור המנהרות ולקראת נטרולן. לצורך המבצע הוטל שטח צבאי סגור על קו הגבול באזור מטולה, לשם הובאו כלים הנדסיים, הפועלים לחשיפת המנהרות והשמדתן. זוהי המנהרה הראשונה שצה"ל חושף במסגרת המבצע.

המנהרה שנחפרה מתוך תחומי הכפר כילא היא באורך כ-200 מטרים, וחדרה כ-40 מטרים לתוך שטח ישראל. עומקה כ-25 מטרים מתחת לאדמה, והיא ברוחב שני מטרים ובגובה שני מטרים.

בצה"ל מדגישים כי ,המנהרה חצתה לשטח ישראל אך לא היוותה איום מידי על תושבי האזור

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
המנהרות בצפון
אמיר מוגרבי | 04-12-2018 18:49
אם לא היו עוצרים את המנהרות בזמן איזה שכל נתן לנו הקדוש ברוך הוא אומרים מהצפון תיפתח הרעה כנראה שזה ההתחלה ברגע שהם יתחילו והם מחכים לזה ימח שמם אז פשוט לא לרחם עליהם אל תפחדו מאומצות העולם מה שההוראה מחליט הוא יהיה אשב ימינו קרם אמן ותוריריד את בית המיקדש השלישי שלא אנחנו כל כל כך מיחלים מי יתן וישמע את תפילת אמן. אתם תיראו