התפוצצו המגעים בין המדינה לתושבי מגרון - סרוגים

התפוצצו המגעים בין המדינה לתושבי מגרון

המגעים הופסקו בעקבות חוסר הסכמה בין המדינה לתושבי מגרון בשאלת עתידם של הבתים שיפונו. על פי המדינה הבתים יהרסו.

התפוצצו המגעים בין המדינה לתושבי מגרון
  פלאש 90

השר בני בגין, הודיע אתמול לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון אהוד ברק כי הוא מפסיק לעת עתה את מגעיו עם תושבי מגרון על העתקת המאחז לגבעה סמוכה. השר אף צפוי למסור היום לכלי התקשורת הודעה על הפסקת המגעים. על פי דיווחים שנמסרו בנושא, הסיבה להפסקת המו"מ בין הצדדים קשורה לחוסר הסכמת אנשי מגרון להחרבת בתיהם במאחז הנוכחי שעל פי המדינה צפויים להיהרס עם הפינוי. כן מתנגדים אנשי המאחז להודעת המדינה כי המקום יפונה בכל מקרה תוך שנתיים וחצי גם אם בתי הקבע במגרון החדשה לא ייבנו עדיין. ככל הנראה חוסר ההסכמה בנושא קשור להתייעצות של תושבי מגרון בין השאר עם רבם הגאון הרב צבי טאו שליט"א שככל הנראה מתנגד להריסת המבנים במאחז.

יצוין כי הגעת השיחות למבוי סתום מגדילה את הסיכויים לפינוי מגרון על ידי המדינה באופן חד צדדי בזמן הקרוב וזאת בעקבות הוראת בית המשפט העליון שקבעה כי יש לפרק את המאחז עד סוף חודש מרס. בתוך כך גורמים בימין קראו אתמול לראש הממשלה בנימין נתניהו להתערב במשבר מגרון ולהורות למדינה להשאיר את המאחז במקומו העכשווי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הם רוצים לנצח
בן-ציון | 27-02-2012 11:25
קודם השר הרשקוביץ לא היה מספיק טוב בשבילם,עכשיו השר בגיו לא מספיק טוב בשבילם.כנראה אין כזה שר בנמצא שעובד אצלם. לכו למי שהצבעתם בשבילו -הוא יהיה מצויין בשבילכם רק שהוא באופוזיציה והוא לא מספיק טוב .כנראה.