עימות בין רביב דרוקר ליועץ של שקד: "לא נתנצל שהצלחנו"

עימות בין רביב דרוקר ליועץ של שקד: "לא נתנצל שהצלחנו"

גיל ברינגר התייחס למגוון סוגיות משפטיות אצל רביב דרוקר, אך כשהאחרון היקשה שלא בהתאם לסיכום בניהם, ענה לו בתקיפות: "המינויים של שרת המשפטים לעליון פחות מוצאים חן בעיניך, אך לא נתנצל שהצלחנו"

עימות בין רביב דרוקר ליועץ של שקד: "לא נתנצל". צפו

עימות חריף פרץ היום (חמישי) בין עיתונאי ערוץ עשר רביב דרוקר ליועץ של שרת המשפטים, גיל ברינגר שהגיע להתארח באולפן לונדון וקירשנבאום ונשאל על סוגיות משפטיות שעלו לאחרונה לכותרות.

אך בהמשך שלא בהתאם לסיכום קודם בין השניים, נשאל גם על הסערה שהתעוררה עם פרסום עמדתו של השופט. לפיה, בגידה עשויה להיות רלוונטית לחלוקת רכוש הבעל בין בני הזוג לאחר גירושין. והשיב לדרוקר: "זו לא השאלה שבאתי לדבר עליה, אתה לא שואל לעניין".

כשדרוקר היקשה, ענה לו ברינגר בתקיפות: "אני מבין שהמינויים של שרת המשפטים לבית המשפט העליון פחות מוצאים חן בעיניך, אך לא נתנצל על זה שהצלחנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
במה הצלחתם ומי נכשל
דוד כלפון | 22-11-2018 23:42
אולי יספר לנו היועץ הסרוג. איפה הוא רואה הצלחה במינוים של השרה שקד. אין שום הצלחה. אני רואה במינוים אלו כשלון מדלי לדחי. כל ענינה למנות שופטים ימנים שמרנים. שכל תפקידם להגן על המתנחלים שודדי הקרקעות. והחסם המרכזי לשלום.
2
הצלחתם יועץ אחיתופל ושרה מאפיונרים הצלחתם
נירדפת | 23-11-2018 8:00
לחבל גם המשפט של מתמודדת נפש עשיתם משוא פנים והטית משפט בתאום בילתי כשיר עם שופטת בבית משפט השלום זה לאחר שעוד מסיוע משפטי ביוזמתו מינה לה תביעת נזיקין על מעשה שלא כדין אלא ששקד ויועציה גיבו ויעצו עם עורכת דין מיתנכלת בסיוע משפטי לפונה באו אל השופטת לחבל בזכיות ובהליך משפט ועוד יש לך טענות לפוזננסקי
3
לא קשור
פרח | 25-11-2018 7:35
מסתבר שהרכוש היה של הגבר לפני הנישואים זו הסיבה שלא היתה חלוקת רכוש. לא בגלל הבגידה
4
זה נשמע כאילו בתי משפט בישראל בכלל שופטים
אלי | 25-11-2018 15:11
המשפט בישראל זה אחד מהגרועים בעולם משפט אכזר ללא רחמים וללא התחשבות וללא זמן לשופט לדון וזה ודאי משפט על פי חוקי הגויים בתי דין בישראל ובתי משפט בישראל צריכים לשפוט רק על פי דין תורה ואז יהיה מצב טוב יותר שאסירים שלא עשו כלום ישבו בכלא
5
פייק ניוז. תקרא את פסק הדין
אלי | 26-11-2018 0:38
לא הבגידה היא הסיבה אלא זה שהדירה היתה שלו קודם