ברקע משא ומתן: התפוצצה הפגישה בין ברקוביץ לליאון - סרוגים

ברקע משא ומתן: התפוצצה הפגישה בין ברקוביץ לליאון

פגישה מתוחה התקיימה הבוקר בין ראש העיר הנבחר בירושלים, משה ליאון לעופר ברקוביץ. בסיעת התעוררות דורשים חלק יחסי בקואליציה המתגבשת. אולם ליאון תקף: "תביעות הסף גבוהות"

author-image
ברקע משא ומתן: התפוצצה הפגישה בין ברקוביץ לליאון
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

‏פגישה מתוחה בין ראש העיר הנבחר, משה ליאון התקיימה הבוקר (שלישי) עם יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ, במטרה לשלב את התעוררות בקואליציה המתגבשת. אולם הפגישה התפוצצה ולא הושגו הבנות.

בתחילת הישיבה, סיכמו ביניהם השניים להניח מאחור את אירועי הבחירות ולנסות לדון בקואליציה במנותק ובאופן ענייני, אלם ברקע המשא ומתן לקראת כניסתו לקואליציה, ברקוביץ הודיע כי הוא מייצג "גוש" של 9 חברים, הכולל את שבעת המנדטים שקיבלה 'התעוררות', עו"ד יוסי חביליו, ופורש סיעת אלקין, יהודה בן יוסף ובעקבות המספר הרב דרש חלק יחסי בקואליציה המתגבשת.

בתגובה אמר ליאון "אני אשמח לשלב את התעוררות בקואליציה", אך הוסיף בסיוג, כי זה יתאפשר רק "בדרך מכבדת וראויה המתאימה להישגים שלהם בבחירות". בהמשך תקף כי "קיים פער בין תביעות הסף הגבוהות של התעוררות בין היכולת להיענות להן". וביקש מברקוביץ שהמו"מ ביניהם יימשך, ללא אולטימטום ודרישות סף אשר אינן מאפשרות המשך קיום מו"מ".

אצל ליאון  ממתינים לתשובתו של ברקוביץ להמשך המשא ומתן.

ליאון מסר לסרוגים: "בהתעוררות בחר ציבור רחב שחשוב שירגיש כי הקואליציה העירונית מייצגת אותם הלכה למעשה, באמצעות נציגיהם הנבחרים. אני מכיר בכך ואשמח לצרף את התעוררות לקואליציה. אני מקווה שעופר ברקוביץ ימצא בתוכו את המקום לניהול משא ומתן סבלני שבסופו התעוררות תזכה להיות חלק מהנהגת העיר על פי חלקה היחסי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לגרש את החילונים מהעיר!
לא לפחד | 20-11-2018 16:00
צריך תוכנית התנתקות מהשמאלנים