קרובי הנרצחים בברקן: "להרוס את כל בית המחבל" - סרוגים

קרובי הנרצחים בברקן: "להרוס את כל בית המחבל"

יותר מחודש לאחר הפיגוע הרצחני בברקן, מצטרפים משפחות ההרוגים זיו חג'בי וקים לבנגרוגד יחזקאל הי"ד כמשיבים לעתירת משפחת המחבל ובדרישה להרוס את הבית בשלמותו ולא כהצעת נציגי צה"ל להרס הקומה הראשונה בלבד

author-image
קרובי הנרצחים בברקן: "להרוס את כל בית המחבל"
  משפחות הנרצחים בהפגנה. צילום: Hillel Maeir/Flash90

לאחר שביום חמישי הוגש כתב אישום נגד אמו ואחיו של המחבל בפיגוע באיזור התעשייה ברקן, דורשים בני המשפחות בבג"ץ שבית המחבל אשרף נעלווה ייהרס בשלמותו ולא כפי שהוחלט להרוס רק את הקומה הראשונה.

בני משפחות ההרוגים  של זיו חג'בי וקים לבנגרוגד יחזקאל הי"ד מבקשים להצטרף כמשיבים לעתירת משפחת המחבל כנגד צו הריסת ביתם.

צו ההריסה בפקודת אלוף פיקוד מרכז, נדב פדן, יצא טרם תפיסת המחבל והודאתו במעשה ולבני משפחת המחבל ניתנה האפשרות להשיג משפטית בעניין. בני משפחות הנרצחים הצטרפו כמשיבים לעתירת משפחת המחבל על רקע הביקורת נגד בקשת נציגי צה"ל להרוס רק את הקומה הראשונה בלבד.

צפו • לעיני אנשים: הרגע בו המחבל נמלט מזירת הפיגוע

כזכור, צו ארעי יצא מבג"ץ נגד הריסת בית המחבל ועל המדינה היה להשיב תוך 10 ימים לעתירת משפחת המחבל. הדיון צפוי להתקיים מחר.

בקשת משפחות הנרצחים הוגשה לביהמ"ש דרך ארגון "שורת הדין" וכי עמדתם היא שיש להרוס את בית המחבל בשלמותו. המשיבים טוענים כי בני משפחת המחבל, אמו ואחיו, ידעו על מעשיו המחבל ולא עצרו בעדו, בנוסף לכך שיש חשד שהם אינם עוזרים בהסגרת המחבל, כאשר שישה שבועות מאז הפיגוע הרצחני והוא טרם נתפס.

תמונת המחבל (צילום מסך פיסיבוק)

כוחות הביטחון מנהלים מצוד נרחב אחר אשרף נעלווה, שערך את הפיגוע הרצחני באיזור התעשייה ברקן במקום עבודתו לפני יותר מחודש בו השתמש בעובד במפעל על מנת לכפות את ידיה של קים לבנגרוגד יחזקאל וירה למוות בה ובזיו חג'בי הי"ד.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תמונה של שרמוטה מוסלמית שמאמינה באלילים
איל | 18-11-2018 14:31
העתק הדבק של השרמוטו. האסלמיות