ריבלין הודיע: יועצת מדינית חדשה בבית הנשיא - סרוגים

ריבלין הודיע: יועצת מדינית חדשה בבית הנשיא

נשיא המדינה הודיע על מינויה של שולי דוידוביץ' לתפקיד היועצת המדינית של בית הנשיא. דוידוביץ' תחליף את דוד סרנגה, יועצו המדיני של הנשיא בארבע השנים האחרונות, אשר מונה לשגריר ישראל ברומניה

author-image
ריבלין הודיע: יועצת מדינית חדשה בבית הנשיא
  (צילום: חיים צח/ לע"מ)

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הודיע על מינויה של שולי דוידוביץ' לתפקיד היועצת המדינית של בית הנשיא. דוידוביץ' תחליף את דוד סרנגה, יועצו המדיני של הנשיא בארבע השנים האחרונות, אשר מונה לשגריר ישראל ברומניה.

ריבלין הודה לסרנגה על שנות פעילותו המקצועית בבית הנשיא ואמר: "סרנגה הוא נכס לשירות החוץ של מדינת ישראל ולעבודה הדיפלומטית המורכבת העומדת לפתחנו יום יום".

דוידוביץ' הצטרפה לשירות החוץ לפני 23 שנים והיא בעלת ניסיון עשיר בשתי זירות מרכזיות לישראל ביחסי החוץ- אירופה והאו"ם. היא מגיעה לבית הנשיא מבריסל, שם כיהנה בשנים האחרונות כסגנית שגריר ישראל לאיחוד האירופי ונאט"ו.

בעבר ניהלה דוידוביץ' את המחלקה לארגונים בינלאומיים, סוכנויות מיוחדות ונושאים גלובליים במשרד החוץ וכן שירתה במשלחת ישראל לאו"ם בניו יורק, כדוברת השגרירות בלונדון, כסגנית שגריר וקונסול בקוסטה ריקה ובמטה משרד החוץ באגפי אירופה, אמריקה הלטינית והמרכז למחקר מדיני. דוידוביץ' בעלת תואר במזרחנות וביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, היא נשואה ואם לחמישה.

מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, הודה למשרד החוץ על שיתוף הפעולה במהלך תהליך האיתור והוסיף: "שולי מביאה עמה ניסיון מקצועי רב בזירה המדינית והיכרות רחבה עם ארגונים בינלאומיים. אני סמוך ובטוח שתתרום רבות לעבודתו המדינית של נשיא המדינה ולמערך יחסי החוץ של מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו