אורן חזן שוב מורחק מהכנסת - סרוגים

אורן חזן שוב מורחק מהכנסת

ח"כ חזן רק חזר לפני חודש מהדחה של חצי שנה מהכנסת, אך ועדת האתיקה החליטה היום (שלישי) להטיל עליו סנקציה נוספת של הרחקה לשישה שבועות. חזן: "אף אחד לא יסתום לי את הפה"

author-image
אורן חזן שוב מורחק מהכנסת
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ח"כ אורן חזן רק חזר לפני חודש מהדחה של חצי שנה מהכנסת, אך ועדת האתיקה החליטה היום (שלישי)  להטיל עליו סנקציה נוספת של הרחקה לשישה שבועות, מדיוני מליאת הכנסת והוועדות.

הדברים הגיעו בעקבות תלונה חריגה של מנכ"ל משרד הביטחון, על התבטאויות פוגעניות של חזן כלפי סמנכ"ל המשרד וראש אגף שיקום נכים במשרד, חזי משיטה, בדיון שהתקיים בוועדת העבודה הרווחה והבריאות לפני שבועיים. נימוקי ההחלטה המפורטים יונחו מחר על שולחן הכנסת.

חזן כינה את החלטת הועדה "עונש השתקה", ואמר בתגובה: "אף אחד לא יסתום לי את הפה מלשמור ולהגן על חיילי צה"ל, נכי צה"ל והלומי הקרב, שעוברים סבל כפול והתעללות לאורך שנים ע"י הממסד ומשרד הביטחון שכושל בתפקידו ובטיפול בנכי צה"ל והלומי הקרב!

חיילי צה"ל, נכי צה"ל, הלומי הקרב ועם ישראל כולו – כל עוד אני בכנסת קולכם יישמע ולעולם לא תצעדו לבד", דברי חבר הכנסת.

בעקבות החלטת ועדת האתיקה להשעות את ח״כ אורן חזן, ח״כ מירב בן ארי (כולנו) שניהלה את הדיון וספגה גם היא עלבונות אישיים בתגובה: "אורן חזן הגיע לדיון באיחור ולא הפסיק להפריע למרות שפניתי אליו בנימוס מספר פעמים. לאחר שהורחק מהדיון בשלוש קריאות, הוא קם ועד שהגיע לדלת הטיח בחזי משיטה תא״ל במיל׳ וראש אגף שיקום עלבונות קשים בו ובמשפחתו".

לדבריה, "טוב עשתה הוועדה שהרחיקה אותו, מילא אנחנו שמדי יום שומעים את דברי הבלע שלו אבל פקידי ציבור במה הם אשמים?! אנו נמשיך לקדם את החוק למען נכי צה"ל בוועדת העבודה כפי שעשינו בשנתיים האחרונות, תקופה ארוכה שהוא בכלל לא טרח להגיע לשום דיון בנושא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
האם הוא מקבל משכורת בזמן הזה ?
שאלה | 13-11-2018 18:32
מן הראוי שלא יקבל משכורת על תקופת ההשעייה.
2
אורן חזן מזיק מאוד בסגנונו אבל הטענה צודקת
נכה צהל | 13-11-2018 22:45
נכי צהל סובלים התעללות אכזרית מאוד מאגף השיקום משהבט