אחרי המהומות במליאה; יו"ר הכנסת בפנייה לציבור - סרוגים

אחרי המהומות במליאה; יו"ר הכנסת בפנייה לציבור

ברקע הסערות שעוררו הדברים של חה"כ אלעזר שטרן וחה"כ אורן חזן, פנה היום (רביעי)  יו״ר הכנסת לאזרחים: "אתם, האזרחים, בוחרים מי יזכה לשבת בכנסת ולייצג אתכם ומי ישאר בחוץ"

author-image
אחרי המהומות במליאה; יו"ר הכנסת בפנייה לציבור
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

ברקע הסערות שעוררו הדברים של חה"כ אלעזר שטרן וחה"כ אורן חזן, פנה היום (רביעי)  יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין לאזרחים: "אתם, האזרחים, בוחרים מי יזכה לשבת בכנסת ולייצג אתכם ומי ישאר בחוץ", הדגיש.

אדךשטיין סיפר כי ביממה האחרונה מגיעות אליו תלונות רבות על התנהגות חברי הכנסת במליאה. "לצערי, זה לא עניין חדש. כבר שש שנים שאני, כיושב ראש הכנסת, נלחם יום יום בתופעה. גם ועדת האתיקה של הכנסת, עובדת שעות נוספות".

לתושבים אמר, "אני מבין לליבם של האזרחים המודאגים. גם אני בעצמי, לפני הכל, אזרח מודאג. אבל המסר שאני מבקש להעביר לכם הוא אחד- דמוקרטיה היא שלטון העם. אתם, האזרחים, בוחרים מי יזכה לשבת בכנסת ולייצג אתכם ומי ישאר בחוץ", רמז.

יו"ר הכנסת הציע באמצעות התפקדות למפלגות למשל. והסביר, "תוכלו להשפיע על הרשימה שתציג המפלגה לכנסת. לכם האזרחים אסור לתת יד לשיח מתלהם ומסית ברשת. תוכיחו לאותם חברי כנסת שמנסים להשיג פרסום באמצעות פרובוקציות, שאתכם אי אפשר לקנות בדיבור מלוכלך.

על התקשורת אמר: "היא מפרסמת בכותרות רק ניבולי פה במליאה, ופעולות חשובות שנעשות כאן בכנסת למען הציבור זוכות, אם בכלל, רק להתייחסות קטנה בעמודים האחרונים".

וקרא להם לבסוף, "בואו נשנה את השיח! אני יודע שכולנו רוצים את אותו הדבר- חברי כנסת שעובדים למען הציבור, ולא למען פרסום והדרת שמם. אתם אלה שבוחרים את נבחרי הציבור, ואל תשכחו את זה. רק אתם יכולים להחליט מי ישב כאן בכנסת ומי ישאר בחוץ- זוהי דמוקרטיה.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אורן חזן ומירי רגב מאד אהובים בציבור
בדיוק | 07-11-2018 17:58
הציבור אוהב אנשים שאומרים את האמת בפנים גם אם הם קצת גסים וקצת טפשים. מה עדיף ? ימני כמו בני בגין שתומך בבדואים ומתנגד לחוק הלאום?
2
עוד בולשביסט שרוצה להסביר לציבור
תחזור לרוסיה | 07-11-2018 20:22
את מי צריך לבחור. לא צריך עיצות ממך. הציבור מספיק חכם כדי לבחור לבד (או לבחור כמו שמורה הרב).
3
איך בדיוק משפיעים על רשימת יש עתיד?
יאיר | 07-11-2018 21:17
דמוקרטיה במיטבה
4
ניבולי הפה בכנסת
מנצור חנה | 08-11-2018 14:41
לא יתכן שבכנסת ישראל מדברים כך וגם כל ניבולי הפה יורדים על המזרחים איפה כל חברי הכנסת שאומרים אין גזענות במדינה מישהו מהחכ חוץ מאורן חזן שישעו אותו כל כך הרבה פעמים ולחברי הכנסת האחרים מותר לכנות אותו בשמות כמו סרסור או תסתום את הפה או גולם ועוד כל מיני מילים הוא בסך הכל אומר מה שיש לו להגיד ולא תמיד צריך להשתיק אותו .