בפעם השנייה בשבוע: מטען חבלה נשלח לרשת CNN - סרוגים

בפעם השנייה בשבוע: מטען חבלה נשלח לרשת CNN

חבילה ובה מטען נפץ נשלחה למשרדי רשת CNN באטלנטה- אך נתפסה על ידי שירות הדואר לפני שהגיעה ליעדה. בשבוע שעבר מטען דומה נשלח לאולפני הרשת בניו יורק

בפעם השנייה בשבוע: מטען חבלה נשלח לרשת CNN
  משרדי CNN באטלנטה (צילום: שאטרסטוק)

טרור החבילות בארה"ב נמשך: חבילה ובה מטען נפץ נשלחה היום (שני) למשרדי רשת החדשות CNN באטלנטנה שבמדינת ג'ורג'יה, אך נתפסה על ידי שירות הדואר לפני שהגיעה ליעדה.

על פי הדיווח בתקשורת האמריקנית, מדובר בחבילה הזהה למטען החבלה שנשלח בשבוע שעבר לאולפני CNN בניו יורק- אשר הוביל לפינוי האולפן בשידור חי. עם זאת, על פי ההערכות החבילה הנוכחית נשלחה על ידי אדם אחר, מכיוון שהאדם האחראי לשליחת חבילות הנפץ בשבוע שעבר נעצר על ידי המשטרה.

נשיא CNN ג'ף צוקר אמר כי "אין כל סכנה למשרדי החברה, ואין איום על הבכירים בערוץ. כל המייל, בכל משרדי CNN בארה"ב, נבדק באתרים חיצוניים לפני שהוא מועבר אלינו".

כזכור, בשבוע שעבר נשלחו מספר חבילות חבילות עם מטעני צינור נשלחו לבכירים במפלגה הדמוקרטית, ביניהם הנשיא לשעבר ברק אובמה ובני הזוג ביל והילרי קלינטון, וכן לשחקן הקולנוע רוברט דה נירו הנחשב למתנגד ידוע של מפלגת השלטון הרפובליקנית. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שהואשם פעמים רבות על ידי יריביו כמעודד אלימות, קרא בעקבות שליחת המטענים לחזור לאחדות בארה"ב. "אנחנו חייבים להתאחד. לאלימות פוליטית אין מקום בארה"ב" אמר.

עוד הוסיף כי המשטרה והשירות החשאי יחקרו לעומק את הנושא וינסו לקבוע מי עומד מאחורי שליחת המטענים ולהעמיד אותו לדין. אנחנו מאוד כועסים, מוטרדים ולא מרוצים ממה שראינו, ונרד לשורש העניין" הבטיח. "אנחנו לא יכולים לסבול את הניסיונות הפחדניים האלה, ואני מגנה בתוקף את כל מי שבוחר באלימות. אני מסכים בלב שלם עם מה ש[סגן הנשיא] מייק פנס אמר- למי ששלח את החבילות אין מקום במדינה הזאת".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו