מפגן עוצמה של גנץ: מאות בכנס הבחירות המסכם - סרוגים

מפגן עוצמה של גנץ: מאות בכנס הבחירות המסכם

 ארבעה ימים לפני הבחירות למועצת בנימין, מאות הגיעו לכנס הבחירות המסכם של ישראל גנץ. "אנחנו בדרך להחלפת תוכנת ההפעלה של בנימין ושל ההתיישבות כולה"

author-image
מפגן עוצמה של גנץ: מאות בכנס הבחירות המסכם
  באדיבות מטה ישראל גנץ

כנס תמיכה רגע לפני הבחירות, התקיים היום (ה') בבית ההארחה בעפרה בהובלת ישראל גנץ, סגן ראש מועצת בנימין והמועמד המוביל לראשותה.

בכנס, אליו הגיעו מאות תומכים, פעילים, דמויות מרכזיות בבנימין ותושבי המועצה האזורית מטה בנימין אשר הכילו את האולם עד אפס מקום, הציג גנץ את חזונו, תפיסתו ותכנית העבודה שלו לניהול מטה בנימין בחמש השנים הקרובות ובניית הקומה החדשה של בנימין בפרט והתיישבות כולה עקב כך.

מחליפים את תוכנת ההפעלה

ישראל גנץ, המועמד לראשות מוא"ז בנימין וסגן ראש מועצה, אמר בנאומו: "קודם כל אני מודה מכל הלב לכל מי שהגיע, לציבור הרחב שתומך ומאמין בדרכי. אני מודה לפעילים הרבים שנותנים את הלב ואת הנשמה. אנחנו בדרך לניצחון מזהיר והניצחון הזה הוא קודם כל שלכם הפעילים ושל תושבי בנימין היקרים.

קומה חדשה לבנימין

אנחנו בדרך לבנות קומה חדשה לבנימין ולהתיישבות כולה. קומה חדשה בתחבורה. קומה חדשה בהקמת אלפי בתים. קומה חדשה בהחלת החוק הישראלי. קומה חדשה באיכות החיים. אנחנו בדרך להחלפת תוכנת ההפעלה של בנימין ושל ההתיישבות כולה. החל משבוע הבא נפעל לריבונות, לסגירת המינהל האזרחי ולנרמול החיים כאן בבנימין. אזרחי בנימין אינם סוג ב' וזכאים לכל הזכויות כמו שאר אזרחי ישראל- ואנחנו נדאג לכך.

אני מרגיש את השטח, את התושבים, את הישובים, את האווירה וכולנו עדים לתוצאות חיוביות בסקרים. התוצאות הללו מגיעות אודות לעבודה קשה, חשובה וסיזיפית שעשינו לכל אורך הדרך בשנים האחרונות ובחודשים האחרונים. אם מישהו חושב שניתן לבנות כביש תוך חודש – הוא טועה ומטעה. אם מישהו חושב שניתן להקים בית ספר או מוסד תרבות בלי לאגם תקציבים ולתכנן לפרטי פרטים, הוא טועה ומטעה.

אסור לנו להמר על בנימין! אף אחד מאיתנו לא היה מהמר על החברה שלו שתקציבה השנתי עומד על מיליארד וחצי שקלים ומעסיקה 1800 עובדים, נכון? אז על אחת כמה וכמה אסור לנו להמר על כסף ציבורי – הכסף שלנו.

אסור לנו להיות שאננים. העבודה הקשה עוד לפנינו והסקר האמיתי יהיה ביום שלישי בקלפיות. שם אסור להמר או להקל ראש.

ניסיון הוא לא דבר שניתן לרכוש בכסף, או ע"י סרטונים בפייסבוק. ניסיון רוכשים בעבודה קשה של שנים. עם טעויות, וניסיונות, וקבלת החלטות. ניסיון הוא עניין קריטי כשמדברים על ניהול ישובים כל-כך רבים בתפזורת גדולה כל-כך עם מספר תושבים רב שרק ילך ויגדל בע"ה.

הנסיון והמקצועיות שצברתי

פה מולכם אני מתחייב- הניסיון שצברתי הוא הניסיון שחייב שיהיה לראש המועצה הבא. אסור בעבור דילים, הסכמים סודיים או פוליטיקה נמוכה לתת לאלו חסרי הניסיון לנהל אותנו. חייבים להכיר כל מדרכה, שביל, עץ וצינור בכל ישוב במועצה. על זה אסור לנו להתפשר.

מעבר לניסיון, אני רוצה לדבר רגע על ערכים. בתקופה האחרונה אנחנו עדים להתקפות חסרות שחר, לכלוכים, הכפשות וירידה נמוך. נמוך מאוד. רק כדי לנסות להעביר נקודה. אני קורא לכל מי שלוקח חלק במערכת הבחירות הללו- תושבים, פעילים, תומכים וכמובן שילה ידידי, מספיק עם השיח המקטב. מספיק עם יצירת סכסוכים ופייק ניוז. מציע שבזמן הקצר שנשאר עד להכרעה נעסוק כולנו בעשייה ולא בלכלוך. רק ככה נצליח לעבוד יחד גם ביום שאחרי.

אני שוב מודה לכולם שהגיעו ולכל מי שתומך. זכרו- אנחנו בדרך לניצחון וזוהי הישורת האחרונה, אוהב את כולכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
טוב שהוא עשה סיכום כבר עכשיו
מירי הדר | 25-10-2018 21:39
מקווה שגם יפסיק להטריד אותנו עם הסמסים שלו רוצים שינוי אמיתי ולא דיבורים אני בוחרת שילה אדלר לא מתרשמת מגנץ שהוא מסוגל להיות קשוב לכולם הוא משתייך רק לחלקים מישובי בנימין צריך לתת סיכוי למישהו חדש עם ראש פתוח
2
100 איש מתוכם 50 מישיבת חרשה של שמריהו
מנחם | 26-10-2018 0:27
בושה לקחת ילדים מישיבה בשביל להראות שהאולם מלא,שיטות של שמריהו,ה' ירחם עלינו ועל עובדי המועצה מהמאכר הזה,לפי מה שהבנתי ישראל מבין עם מי הוא נפל.
3
שמריהו הביא את כל התלמידים שלו למלאת את האולם
אריה | 26-10-2018 10:11
דיברתי עם תלמידים באולם,אמרו שהם מישיבת שער השמיים בחרשה ושמריהו אירגן להם הסעה וחולצות,חלקם אמרו שההורים שלהם לא ידעו,מה לא עושים במטה ישראל גנץ כדי להראות שהאולם מלא? ישראל מכר את עצמו לאנשי חרשה שלא מהוים אפילו אחוז מכלל התושבים מהלך ממש מטופש חברים שלו מישלץ אליהו וסמוטריץ ארגנו לו את זה