נתניהו וטראמפ ייפגשו שוב בחודש הבא - סרוגים

נתניהו וטראמפ ייפגשו שוב בחודש הבא

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיפגש שוב עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בנובמבר הקרוב בצרפת. השניים צפויים לבקר בפריז באותו הזמן, ובלשכת ראש הממשלה פועלים לתאם מועד לפגישה בין מנהיגי המדינות

נתניהו וטראמפ ייפגשו שוב בחודש הבא
  (צילום: קובי גדעון/ פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיפגש שוב עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בחודש הבא בפריז- כך דווח הבוקר (שלישי) ברשת CNN. על פי הדיווחים, הפגישה צפויה לעסוק בנושא האיום האיראני ופעילות נגד ההתבססות האיראנית בסוריה.

נתניהו צפוי לטוס לסדרת אירועים בצרפת בתחילת נובמבר הקרוב, במהלכו ייפגש גם עם הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון. מנגד, טראמפ צפוי להגיע לביקור בפריז לקראת סיום ביקורו של נתניהו באזור- וכעת לשכת ראש הממשלה מנסה לתאם מועד לפגישה עם טראמפ בזמן הביקורים שלהם.

כזכור, טראמפ ונתניהו נפגשו בפעם האחרונה לפני שלושה שבועות, במהלך מועצת האו"ם בניו יורק. בפגישה טראמפ אמר כי הוא "תומך בפתרון 2 המדינות. זה מה שלדעתי יעבוד הכי טוב. ישראל תצטרך לעשות משהו עבור הצד השני". ראש הממשלה נתניהו לא התייחס להצהרה של טראמפ, אך שר החינוך נפתלי בנט הגיב ואמר כי "נשיא ארצות הברית הוא ידיד אמיתי של ישראל- אך חשוב להדגיש שכל עוד הבית היהודי בממשלה לא תקום מדינה פלסטינית שהיא אסון לישראל".

נתניהו מצידו הודה לטראמפ על העברת שגרירות ארה"ב לירושלים, כשטראמפ טען בתגובה כי "נהדר להיות עם נתניהו ונציגיו". עוד ציין כי "יש הרבה התקדמות בתחומי הביטחון", והבטיח: "ביבי, אנחנו אתך במאה אחוז. ישראל צריכה להיות אגרסיבית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו