שת"פ נדיר בין משרד פרסום סרוג לסטראט-אפ מלזי - סרוגים

שת"פ נדיר בין משרד פרסום סרוג לסטראט-אפ מלזי

דווקא בשבוע שבו הקניט ראש ממשלת מלזיה את ישראל, ואף טרח להדגיש שליהודים יש "אף ארוך", נרשם שיתוף פעולה נדיר בין חברת הפרסום הישראלית "משרוקית" לסטראט-אפ המלזי "Evensis"

שת"פ נדיר בין משרד פרסום סרוג לסטראט-אפ מלזי
  המערכת מזהה את אמיר מויאל (צילום: מיקי לנגנטל)

דווקא בשבוע שבו הקניט ראש ממשלת מלזיה את ישראל, ואף טרח להדגיש שליהודים יש "אף ארוך", נרשם שיתוף פעולה נדיר בין חברת הפרסום הישראלית "משרוקית" לסטראט-אפ המלזי "Evensis".

משרוקית, המשמשת כמשרד הפרסום של שורת חברות וארגונים ישראלים, ואף ניהלה את קמפיין הבחירות של דונלד טראמפ בישראל, השיקה השבוע את משרדיה החדשים במרכז עינב ("ישפרו סנטר") שבמודיעין, בהשתתפות 150 מנכ"לים, עיתונאים, פרסומאים ויועצי תקשורת. "רצינו להקל על תהליך הרישום של המשתתפים באירוע", מסביר הבעלים והמנכ"ל של משרוקית, רוני ארזי. "תחום זיהוי הפנים נוכח היום בעיקר בתחומי האבטחה, ומאוד היה חשוב לנו למצוא את הדרך להיעזר בו גם לשימושים אחרים ומעניינים לא פחות".

ארזי בהשקת המשרדים החדשים של משרוקית (צילום: מיקי לנגנטל)

ארזי פנה לחברת Zenus האמריקנית, המחזיקה בטכנולוגיה ייחודית לזיהוי פנים, וזו חיברה אותו לסטארט-אפ Evensis המלזי, העוסק בניהול טכנולוגי של אירועים מרובי-משתתפים, ומאפשר בעזרת הטכנולוגיה שלZenus  גם לזהות את אורחי האירוע בממשק לזיהוי פנים. "בשלב ראשון, ליקטנו את תמונות הפרופיל של האורחים שלנו מחשבונות הפייסבוק והוואטסאפ שלהם", הוא מסביר, "ובזמן האירוע המערכת ידעה לזהות את האורח ולבצע את הצ'ק-אין ללא צורך בהקלדת שמו". לדבריו, 96% מהאורחים שביצעו את התהליך זוהו על ידי המערכת בהצלחה.

בנוסף לטכנולוגיית זיהוי הפנים, חברת משרוקית הפעילה באירוע החגיגי הכרזה קולית בסגנון מנוע הדיבור של "סירי" על שם האורח עם הגעתו, משחקי אקס-בוקס, תמונות פרופיל מאוירות בזמן אמת, וכן משחק טריוויה דיגיטלי שכלל גם שאלת אורח משרת המשפטים איילת שקד. בהרצאתו לאורחי ההשקה, הציג ארזי נתונים שאסף על השימוש האישי שלו בטלפון הנייד בשנה האחרונה, מהם עולה שזמן השימוש בטלפון הנייד עומד על כמעט חודשיים בשנה.

כמו כן, חברות פייסבוק וגוגל הן הבעלים של 5 האפליקציות הפופולאריות ביותר במכשיר, שתופסות מעל 60% מזמן השימוש. "מי שחושבים שזיהוי פנים זה משהו מתקדם מדי או מסוכן, שיחשבו מה שתי החברות הללו עושות עם המידע שהן מלקטות עלינו שעתיים וחצי בכל יום, יותר מכל חברה אחרת בעולם, וכנראה שגם יותר מבני הזוג שלנו".

מאירועי ערב השקת משרדי משרוקית ((צילום: מיקי לנגנטל)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו