לידיעת הנופשים: סופה קיצונית מתקרבת לאיי יוון - סרוגים

לידיעת הנופשים: סופה קיצונית מתקרבת לאיי יוון

סופה טרופית קשה צפויה לפגוע בסוף השבוע בחלק מאיי יוון, ביניהם כרתים הנחשבת לפופולרית במיוחד בקרב נופשים ישראליים. הסופה צפויה לכלול גשמים רבים ורוחות במהירות של בין 120-140 קמ"ש

author-image
לידיעת הנופשים: סופה קיצונית מתקרבת לאיי יוון
  מזג האוויר המעונן בכרתים (צילום: שאטרסטוק)

לידיעת הנופשים: סופה טרופית קשה, הכוללת גשמים עזים ורוחות במהירויות של 120 עד 140 קמ"ש, צפויה לפגוע בסוף השבוע הקרוב באיי יוון- ביניהם כרתים, הנחשבת ליעד פופולרי במיוחד עבור הישראלים המגיעים למדינה.

על פי התחזיות, קרוב ל-200 מילימטר של גשמים צפויים לרדת באזור כרתים במסגרת הסופה. ייתכן שגם מספר אזורים בדרום איטליה עשויים להיפגע במידה מסוימת מהסופה, אך הציפייה היא שהפגיעה החמורה ביותר תרשם באיים היווניים.

"הסופה החלה להיווצר בקטע בין סיציליה ליוון והיא אמורה להתחזק באופן משמעותי במהלך היממה הקרובה ולהגיע ליוון רק ביום ראשון" סיפרה חזאית ערוץ 10, טל שמאי, בראיון ל-103FM. "הפגיעה המדויקת של הסופה עוד לא ברורה, אך היא צפויה כן להכות בעיר כרתים ולנוע צפונה לאיים נוספים".

הישראלים המבקרים באזור סיפרו שהיוונים אדישים למצב ולא הבחינו בהכנות לסופה. "נכון לעכשיו מזג האוויר מעונן ודי חורפי, אבל אין שום סימנים לסופה קיצונית כמו שמספרים" אמרו סיון וספי נחום לוי, הנמצאים כעת באגיה פלגיה שבכרתים, בראיון ל"ישראל היום". "היוונים די אדישים לכל הסיפור. אנחנו לא מרגישים הכנות מיוחדות".

"הישראלים שפה מתבדחים על כך שצונאמי צפוי להגיע לאזור, אנחנו מקווים שהכל יהיה בסדר" הוסיפה. "נעקוב אחרי התחזית והחדשות וניערך בהתאם במידת הצורך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עכשיו ברתמינו...
ורד | 28-09-2018 21:12
אמש היה סוער במעקב כרתים בקיסמוס , פלאטאנה ואלפוניסי... היום חם ונעים! השקט שלפני הסערה
2
תשבי
גלעד | 13-03-2019 14:45
איזה פחד, אני מתחילה לסרוג סוודר ולהתפלל לבוא המשיח