בעקבות הפגישה בפריז: מתקפה קשה על אולמרט - סרוגים

בעקבות הפגישה בפריז: מתקפה קשה על אולמרט

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות הפגישה שנערכה בין ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן אתמול בפריז: "בארה"ב הוא היה מקבל 10 שנות מאסר"

בעקבות הפגישה בפריז: מתקפה קשה על אולמרט
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות הפגישה שנערכה בין ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אתמול (שישי) בפריז.

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) התייחס הערב לפגישה בין בין השניים ואמר כי "אולמרט נפגש עם אבו מאזן המחנך את ילדי הפלשתינים להרוג יהודים ולהשמיד את מדינת ישראל. 'לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב, אלא מפני שהוא מינו" (בבא קמא צב)'."

גורם בכיר בליכוד תקף אף הוא את אולמרט ואמר כי "אולמרט, שהציע לאבו מאזן את הכותל, הופך עכשיו גם לדוברו הנאמן. בארה"ב ובמדינות ערביות רבות כבר הבינו שאבו מאזן הוא המכשול האמיתי לשלום ושמשמעות הדרישות הקיצונית שהוא מציב איננה שלום אלא חיסולה של מדינת ישראל".

סגן השר מייקל אורן התייחס אף הוא לפגישה בין אולמרט לעבאס ואמר: "הממשל האמריקאי מאיים להעמיד לדין את מזכיר המדינה לשעבר ג'ון קרי שנפגש ללא אישור עם מוחמד זריף, שר החוץ האיראני. הבסיס לאיום הוא "חוק לוגן" האוסר על אזרחי ארה"ב להיפגש עם מנהיגים זרים – קל וחומר מנהיגי מדינות עוינות, ללא אישור הדרג הפוליטי הנבחר".

עוד הוסיף אורן כי "פגישת אהוד אולמרט עם אבו מאזן הייתה נחשבת לפשע פדראלי בארה"ב וראש הממשלה לשעבר היה נידון לעד עשר שנות מאסר. מדובר בהפרה בוטה של הדמוקרטיה. מדינת ישראל זקוקה ל'חוק לוגן' משלה ואני דורש לחוקק אותה לאלתר".

"אבו מאזן הוא מנהיג פוליטי גדול"

אמש, נערכה בפריז פגישה בין אולמרט לאבו מאזן. על פי הדיווח של סוכנות הידיעות הרשמית של הרשות הפלסטינית שהובא באתר ynet, אולמרט אמר בפגישה כי אבו מאזן מעולם לא התנגד באופן רשמי ליוזמת השלום שהציג בפניו.

"אני שמח מאוד לפגוש את הנשיא אבו מאזן, לא נפגשנו מזה זמן רב", אמר אולמרט בפגישה עם הנשיא ה'פלסטיני', "אבו מאזן הוא נשיא העם הפלסטיני, מנהיג פוליטי גדול והאישיות המעניינת ביותר במסגרת ההתפתחויות העתידיות והיחסים בין הישראלים והפלסטינים"".

לאחר הפגישה אולמרט מסר הצהרה לטלוויזיה הפלסטינית ואמר כי "ארה"ב ואירופה, ובטח שגם ישראל, צריכות להבין שני דברים: ראשית, אין תחליף לפתרון שתי המדינות. הדבר השני הוא שאבו מאזן הוא היחיד שיכול לממש את הפתרון הזה".

"הוא הוכיח בעבר שהוא מחויב לפתרון ובשל כך כיבדתי אותו מאוד", המשיך אולמרט. "גם הפלסטינים מבינים זאת, וחשוב שהעם הישראלי יבין זאת גם כן. אבו מאזן נלחם בטרור מפני שזהו חלק מהתחייבותו לכינון השלום. אני מגדיר את אבו מאזן חבר שלי עוד מאז שעבדנו ביחד. אני מאמין כמוהו שניתן להגיע לשלום. אני בטוח, כמו אבו מאזן, שאם הייתי יכול לסיים את כהונתי – השלום היה מתממש מלפני שנים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
שמאלמרט הוא עבריין מרושע ואסיר משוחרר.
7_7_7. | 22-09-2018 21:33
שמאלמרט הוא עבריין מרושע ואסיר משוחרר שממשיך לקשקש בזנב של עצמו כאילו הוא עדיין רלוונטי למשהו.
2
אולמרט
רביבו מוטי | 22-09-2018 22:27
אהוד אולמרט האומלל,זמנך עבר גרמתה מספיק נזקים,צא מרוחינו מנשמתינו מדמינו, תפסיק להשפיל את מדינת ישראל
3
האולמרט העבריין.
דיוגנוס | 22-09-2018 22:46
לא מספיק לקרח הזה שהוא עבריין מורשה? מה הוא נפגש עם האבו הזה.
4
מה אכפת לכם
איתן | 22-09-2018 23:14
מה אכפת לכם מאוד אולמרט. הוא היום איש מאד לא חשוב. הוא לא יחזור להיות איש משפיע. אז שיעשה מה שהוא רוצה ושיחפש את החברים שלו. אגב, אותו הדבר גם לגבי האבוד השני
5
עם אויבים עדיף לדבר ולא להילחם אם אפשר
דני | 22-09-2018 23:31
הלוואי שביבי היה יוזם פגישה עם אבו מאזן. חבל שגולדה לא הסכימה להיפגש עם סאדאת.
6
תגובה
מוחמד דף | 23-09-2018 0:54
בושה ללקקן של אולמרט גנב לקח כסף מהמדינה. מדבר עם איתלר שונה ישראל. ימים יגידו אולמרט אתא תשלם על זה שאתר מקנה מינתניהו. תיתבייש אתא תשלם על הזה יאפס
7
גנב מושחת
דוד | 23-09-2018 1:54
גנב זבל מושחת בוגד טינופת
8
עוד טיפש שמחפס פרסומת
יהודה | 23-09-2018 6:25
המדינה משלמת להם משכורות כדאי שילחמו בה וידברו שטויות לא האבת ישראל עומדת להם אלא האבת ברק ואולמרט עומדת להם
9
איזה חוסר ביטחון עצ
עופר | 23-09-2018 8:47
10
יש פיפי בשירותים שילך לשטוף
שלום | 23-09-2018 9:00
יש פיפי בשירותים שילך לשטוף
11
אסיר משוחרר נפגש עם נאו נאצי
אחד | 23-09-2018 9:16
סכום כל האפסים!!! כמה אשפה במפגש אחד.
12
עזוב אותנו מהשטויות שלך אולמרט
חלי | 23-09-2018 13:30
לך לך קח את משפחתך ולכו לעזה. שם תפגוש את ידידי נפשיך, עזוב אותנו בשקט. תזכיר לעליזה אשתך האומנית שתיקח איתה כרטוני ביצים רבים, הרי הם משמשים אותה כחומר גלם ליצירותיה. אומנית עלק.
13
מצחיק ביותר
אזרח נאמן | 23-09-2018 13:53
על מה המהומה? העצוב בעניין הן האמירות של חדל אישים כמו יוגב שפוגע במדינה בדברים שהוא אומר על המדינה. אבו מאזן במקרה הנורא הוא כמוך. אתה הוא שמנסה לחנך דור שלם לשנאה של האחר. מציע לך לקרוא את הספר איתמר פוגש ארנב אולי תבין. לאורן אתה קשקשן...