גם בנשר: בבית היהודי חתמו על ריצה משותפת בעיר - סרוגים

גם בנשר: בבית היהודי חתמו על ריצה משותפת בעיר

הסכם ריצה משותפת נחתם בין סיעת ׳הבית היהודי׳ בנשר לסיעת ״כן נשר״ בעיר לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. מנכ״ל המפלגה ניר אורבך ציין כי הצליחו להבטיח ייצוג משמעותי של הבית היהודי בתוך הרשימה

author-image
גם בנשר: בבית היהודי חתמו על ריצה משותפת בעיר

בשורה לתושבי נשר: בשבוע שעבר (ה׳) נחתם הסכם ריצה משותפת בין סיעת ׳הבית היהודי׳ בנשר לסיעת ״כן נשר״ לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. במסגרת ההסכם, יעמוד רועי לוי בראש הרשימה כמועמד לראשות העיר, כאשר במקום השני יוצב ישי איבגי כמועמד לתפקיד המשנה לראש העיר.

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, אמר במעמד החתימה כי ״הבחירות הקרובות הן מכריעות לעתיד העיר נשר. רועי לוי והרשימה בראשותו החליטו להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות ואני רואה בכך בשורה חשובה לעתיד העיר. ההשקעה בחינוך היא השקעה בטוחה בעתיד של כולנו".

לבסוף קרא לתושבי נשר לתמוך ברועי וברשימה המאוחדת של הבית היהודי ו״כן נשר״ "שתפעל למענם בכל התחומים. אומרים כן לרועי ולבית היהודי, אומרים כן לעתיד נשר״, דברי בנט.

סגן השר הביטחון, הרב אלי בן דהן השתתף גם הוא בערב וציין כי ״רועי הוא כוח צעיר ועולה בפוליטיקה המקומית. אנחנו צופים לו גדולות ונצורות ואנחנו שמחים מאוד על החיבור בינו לבין הבית היהודי – חיבור אשר ישפר את העיר נשר לרווחת כל תושביה״.

אני שמח ומברך על המהלך החשוב הזה", הוסיף מנכ״ל מפלגת ׳הבית היהודי׳, ניר אורבך, כשהוא מדגיש כי הצליחו להבטיח ייצוג משמעותי של הבית היהודי בתוך הרשימה. "אנו מאמינים בשיתוף הפעולה עם רועי לוי והראייה המשותפת ביחס לערכים הבסיסיים שלנו תוביל להצלחה אי"ה בבחירות ותצעיד את נשר קדימה בשנים הבאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
נשר
איצק | 18-09-2018 16:23
פראירים לא מתים רק מתחלפים גם מכרו אותם בבחירות לרבנות וגם קיבלו תמיכה
2
"הבית היהודי " בנשר
שמואל כהן | 20-09-2018 1:05
חיבור טבעי בין יש עתיד לבית היהודי יצא המרצע מן השק
יהדות
יעקב | 14-10-2018 22:26
יהדות זה בדמנו
3
אין על רועי
יעקב | 14-10-2018 22:26
אין על רועי נבון ,חכם, איש משפחה