חשד ברוסיה: הפעיל שפרץ לדשא בגמר המונדיאל הורעל

חשד ברוסיה: הפעיל שפרץ לדשא בגמר המונדיאל הורעל

הפעיל הפוליטי פיוטר ורזילוב, שהתפרסם כשפרץ למגרש בגמר המונדיאל האחרון, אושפז בבית החולים כשהוא במצב אנוש עם בעיות רפואיות קשות. קרוביו טוענים כי ורזילוב איבד את ראייתו ואת יכולת הדיבור, ומעריכים כי הוא הורעל

חשד: הפעיל שפרץ לדשא בגמר המונדיאל הורעל
  פיוטר ורזילוב פורץ לדשא בגמר המונדיאל (צילום: מתוך טוויטר)

חשד להרעלה נוספת: כלי התקשורת ברוסיה דיווחו כי הפעיל הפוליטי הרוסי פיוטר ורזילוב, שהתפרסם לאחר שפרץ לכר הדשא במהלך גמר המונדיאל האחרון, אושפז אמש (רביעי) במצב אנוש בבית החולים. קרובי משפחתו טוענים כי האשפוז נובע מכך שורזילוב הורעל, אך בשלב הזה אין לכך אישור רשמי.

צפו ברגע: הפריצה לדשא בגמר המונדיאל

על פי הדיווחים, ורזילוב אושפז לאחר שאיבד את ראייתו, את יכולת הדיבור וכן את יכולת התנועה. "כשהפרמדיקים הגיעו הוא עדיין הצליח לענות לשאלות שלהם ואמר 'לא, לא אכלתי שום דבר, לא לקחתי כלום'" טענה אשתו נדיה טולוקוניקובה. "בהמשך הפסיק לדבר וכבר לא יכל ללכת עם הרופאים. כעת הוא עובר החייאה, וייתכן שהוא הורעל. הוא אושפז במחלקה לטיפול ברעלים במצב קשה מאוד".

ורזילוב וטולוקוניקובה נמנו בין חברי קבוצת מחאה המנהלים מאבק פעיל נגד משטרו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. השניים נידונו לפני חודשיים ל-15 ימי מאסר בעקבות האירוע בגמר המונדיאל, שנערך לטענתם במחאה על קיום הטורניר ברוסיה. בנוסף, טולוקוניקובה ריצתה בעבר שנתיים מאסר לאחר שארגנה מחאה בכנסייה במוסקבה נגד פוטין, שם נעצרה יחד עם מספר חברים נוספים בקבוצה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו