נתניהו מגנה את שריפת תמונת דרעי: "מעשה פסול; אין לזה מקום בתוכנו״

נתניהו מגנה את שריפת תמונת דרעי: "מעשה פסול; אין לזה מקום בתוכנו״

ראש הממשלה מגנה את שריפת תמונתו של השר אריה דרעי וכינה את זה "מעשה פסול". הוא הבהיר כי "למעשים כאלה אין מקום בתוכנו״. אדלשטיין: "חציית גבול ואסור שתעבור לסדר היום"

נתניהו מגנה: "מעשה פסול; אין לזה מקום בתוכנו״
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה היום (שישי) את שריפת תמונתו של השר אריה דרעי וכינה את זה "מעשה פסול". הוא הבהיר כי "למעשים כאלה אין מקום בתוכנו״.

בהמשך הוסיף כי הוא "מכבד את מצוקתם האמיתית תושבי דרום תל אביב", כאשר "הממשלה בראשותי, יחד עם שר הפנים אריה דרעי, עושה מאמצים בלתי פוסקים להוצאת המסתננים מישראל, בדרכים גלויות ועלומות כאחד", תגובת ראש הממשלה.

שריפת תמונתו של דרעי (קרדיט צילום: עוטף תחנה מרכזית)

גם יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין הגיב: ״‫הזכות להפגין היא מהחשובות בדמוקרטיה שלנו, אך אני מגנה כל מעשה אלימות בצדה. אני תומך במחאתם המוצדקת והצודקת של תושבי דרום תל אביב אולם שריפת תמונתו של השר דרעי אמש היא חציית גבול ואסור שתעבור לסדר היום.‬״

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו:"שום מחאה לא מצדיקה שריפת תמונות של שרים. אלה תמונות שמתאימות למדינות אחרות לא לנו. אני מצפה מראשי המחאה בדרום תל אביב לגנות את המעשה."

במהלך הפגנה של תושבי דרום תל אביב, במטרה לגרש את המסתננים מישראל בחזרה למדינתם שהתקיימה סמוך לתחנה המרכזית, בה השתתף חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', נשמעו קריאות נגד ראש הממשלה נתניהו ונשרפה תמונתו של השר אריה דרעי בנוסף לדגלי אריתראה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
סתננים
סתם | 31-08-2018 12:16
שרפת תמונתו של דרעי הוא אקט בזוי. שרק מזיק בתמיכת ההפגנות נגד המסתננים. אך מצדו של דרעי יש אינטרסט אישי להשארת המסתננים. למשפחתו יש נכסים רבים בדרום תל אביב המושכרים לצסתננחם. מדובר בהרבה מאד כסף.