בקרוב תגלו: איפה גרים מנהלי עמודי הפייסבוק? - סרוגים

בקרוב תגלו: איפה גרים מנהלי עמודי הפייסבוק?

הנהלת הרשת החברתית הודיעה כי החל משבוע הבא כל אחד יוכל לראות באיזו מדינה מתגוררים כל המנהלים של עמודים בפייסבוק. המהלך נעשה במטרה להילחם ב"פייק ניוז" ברשת בעקבות ההאשמות על מעורבות רוסית בבחירות בארה"ב

בקרוב תגלו: איפה גרים מנהלי עמודי הפייסבוק?
  (צילום: שאטרסטוק)

מנהלים עמוד בפייסבוק? תתכוננו: הנהלת הרשת החברתית הפופולרית הודיעה כי החל מה-6 בספטמבר כל אחד יוכל לראות באיזו מדינה מתגוררים כל המנהלים של עמודים בפייסבוק.

לטענת החברה, מדובר במהלך שנועד "להגביר את השקיפות והאמינות" של העמודים ברשת החברתית. "אנו נראה את המיקום של כל מי שממלא תפקיד בהנהלת העמוד, הכולל סוכנויות, מפרסמים, ומנהלים- ללא קשר לכמות הפעילות בעמוד" נכתב בהודעה שנשלחה אמש (שלישי) למנהלי העמודים.

המהלך נעשה במטרה להילחם בהפצת "פייק ניוז" ברשת, זאת בעקבות ההאשמות נגד פייסבוק על כך שאפשרה לרוסיה להתערב בבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2016. הטענות נגד פייסבוק הגיעו לשיאם עם חשיפת פרשת "קיימברידג' אנליטיקה", בו התגלה כי פרטיהם האישיים של מיליוני גולשים הודלפו במרמה לחברה רוסית, שהשתמשה בנתונים כדי ליצור קמפיין פוליטי לקראת הבחירות.

חושבים שהפרת הפרטיות של פייסבוק הוא אירוע השנה בטכנולוגיה? הצביעו עכשיו ותוכלו לזכות בפרסים שווים!

בשבוע שעבר פייסבוק הודיעה כי חסמה 650 עמודים אשר מקושרים לקמפיין איראני, וכן מספר חשבונות שהיו מקושרים לשירותי מודיעים רוסיים. על פי החשד, העמודים שנסגרו נוהלו על ידי בכירים בממשל האיראני, שהתמקדו בהפצת "פייק ניוז" ומסרים תעמולתיים למשתמשים בארה"ב, בריטניה, והמזרח התיכון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו