גאווה: המסעדה הכי טובה בלונדון- של השף הישראלי - סרוגים

גאווה: המסעדה הכי טובה בלונדון- של השף הישראלי

המסעדה של השף הישראלי, אסף גרניט, זכתה למסעדה הכי טובה בלונדון: "אנחנו מסתכלים על הלקוחות שלנו כאורחים שבאים הביתה ולא כארנקים"

גאווה: המסעדה הכי טובה בלונדון- של השף הישראלי
  (צילום מסך)

גאווה ישראלית.

המסעדה של השף הישראלי, אסף גרניט, זכתה למסעדה הכי טובה בלונדון. המגזין Time Out בלונדון פרסם דירוג של 100 המסעדות הטובות ביותר בעיר, ובמקום הראשון נבחרה כאמור מסעדת 'The Barbary' של גרניט.

בנימוק לבחירה במסעדתו של גרניט במקום הראשון נכתב במגזין כי "זה לא אפשרי שתהיה לכם חוויה רעה במסעדת 'דה ברברי'. האוכל, הו האוכל. בעוד שמסעדת 'פאלומר' מתקדמת באוכל שלה, ומחפשת לדחוף את הגבולות של האוכל הישראלי, 'דה ברברי' מסתכלת אל העבר". בנוסף, גרניט יכול לשאוב נחת ממקור נוסף כאשר המסעדה השנייה שלו בעיר, 'פאלומר', זכתה במקום ה- 33.

(הסרטון באדיבות "רשת 13")

"זה מטורף, אנחנו בדיוק פותחים עוד מסעדה ופתאום הדבר הזה נוחת", אמר גרניט הערב (שלישי) בראיון לגל"צ.

• צפו: כשהשף אסף גרניט הגיע למסעדה כשרה וציונית

לדבריו: "זה השילוב של טעמים לא מוכרים ביחד עם אווירה שאנחנו קוראים לה הכנסת אורחים. אנחנו מסתכלים על הלקוחות שלנו כאורחים שבאים הביתה ולא כארנקים. התפריט הוא תבנית נוף המולדת שלנו. אפילו כשפתחנו את המסעדה, בהתחלה עשינו את האוכל יותר עדין ופחות חריף, ואז הלקוחות אמרו לנו 'תנו את זה כמו במקור'".

גרניט סיפר גם על ההבדלים בין ניהול מסעדה בארץ לניהול מסעדה בחו"ל: "בחו"ל יותר נוח. שם יש רגולציה מאוד קשוחה אבל הכל ברור שם, הפיקוח אדוק. אתה לא מזייף, ואם אתה טוב אתה עובד, היציבות היא לאורך השנה. אין שם משתנים של בחירות, מצב ביטחוני או מזג אוויר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גאווה גדולה
כולם מוזמנים | 28-08-2018 20:21
מסעדה לא כשרה המגישה שרצים וטריפות. אכן גאווה גדולה. פתוח בשבת
תגובה 1
משה | 28-08-2018 21:32
תגובה 1 צודק, אבל ממילא מי שאוכל שם זה אנשים שאינם יהודים, ואם יהודי חשקה נפשו בשרצים לאכול ,אז העולם מלא שרצים והמסעדה זו לו הסיבה שניתן להטיל בה את האשמה,יהודי צריך לשמור על נפשו וקדושתו גם אם אינו שומר מצוות ,הוא יהודי כשר וטהור.
2
מסעדת שקצים ורמשים - על מה להתגאות???
אליהו | 28-08-2018 23:50
על איזו גאווה מדובר בדיוק?