לראשונה: שקד חושפת את הפנים של בעלה הטייס - סרוגים

לראשונה: שקד חושפת את הפנים של בעלה הטייס

אנחנו מכירים את השרה איילת שקד כמי שנמצאת בפרונט, אולם בעלה אופיר נשאר מאחורי הקלעים בשל תפקידו כטייס בחיל האוויר. הבוקר פרסמה לראשונה תמונה של השניים, בתום 26 שנה של שירות מילואים ולקראת תפקידו הבא

author-image
לראשונה: שקד חושפת את הפנים של בעלה הטייס

אנחנו מכירים את השרה איילת שקד כמי שנמצאת בפרונט, אולם בעלה אופיר נשאר מאחורי הקלעים בשל תפקידו כטייס F16 בחיל האוויר. אולם, הבוקר (ראשון) פרסמה לראשונה מי שעומדת בראש משרד המשפטים תמונה של השניים, לאחר שפרש משירות המילואים הפעיל בטייסת "עטלף", זאת בתום 26 שנה.

26 שנה ומעל ל-5000 גיחות

בחשבון הטוויטר שלה כתבה שקד "אופיר, בעלי היקר, טס ביום שישי את טיסתו האחרונה על מטוס הF16I (סופה). אחרי 26 שנה ומעל ל5000 גיחות, הגיע הזמן לשחרר לצעירים, להשאיר גם להם עבודה… מצדיעה לך! לך, לטייסת העטלף ולחיל האוויר".

 

בתפקידו החדש, ישתלב אופיר בהדרכה בבית הספר לטיסה בחצרים.

נזכיר, כי באירוע בר מצווה שהתרחש בתחילת חודש יוני העלתה שקד לרשתות החברתיות גם תיעוד מצולם של בנה מניח תפילין לראשונה, בו נראים בעלה ובנה בכותל, אולם לאחר זמן קצר הורדה התמונה והעלתה מחדש בלי בעלה, בשל מגבלות הצנזורה שאוסרת על פרסום תמונת טייסים.

שקד בהנחת התפילין לבנה. בלי תמונת בעלה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הזוי ומוזר
יפה יוסף | 05-08-2018 17:28
היא רואה את בעלה כל יום. מה הטעם לשלוח לו איחולים בפייסבוק אלא אם המטרה ליחסי ציבור
מה קורה מיכל
יו | 08-11-2018 19:51
.
2
האם היא דתייה
האם בעלה דתי | 06-08-2018 2:10
הולכת עם מכנסיים. לא דוחקת בנתניהו, המרגל של הCIA להכריז על אדמות שליד ים המלח כאדמות מדינה. עלעק סיעה דתית.
3
הם שניהם לא דתיים, הכל קמפיין בחירות
למען בחירתה מחדש | 06-08-2018 13:34
אישה לא ישרה ולא אמינה, לא מפריע לי שהיא חילונית, מפריע שהיא לא ישרה ולא אמינה, לא כל הנוצץ הוא זהב, כדאי לבדוק איך היא שודרגה על ידי רונצקי ובנט, מה לה ולבנט בבית היהודי? הם הביאו יותר נזק מתועלת, ומאז שהגיעו הטרור בישע עלה באלפי אחוזים, זה נתון שאי אפשר להתוכח עלו, בנט ושקד עובדים שעות נוספות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, חה חה חה, מצהירה שתהיה ראש ממשלה, אולי בעלה אם יכנס לפוליטיקה וילך בטח עם ציפורה ליבני ואבי גבאי. יהיה מעניין, ניצלה את הציונות הדתית, איזה ציבור אידיוט, רבנים שנפלו בשבי היופי המזויף של אישה חילונית.
4
אשה יקרה. בהצלחה!
מרקוס | 07-08-2018 21:52
מ