שינוי מבנה המשפחה- מלחמה נגד מי שברא את האדם בצלמו - סרוגים

שינוי מבנה המשפחה- מלחמה נגד מי שברא את האדם בצלמו

ההפרזה ביכולתו של האדם ליצור מבני חיים כאוות נפשו היא גלישה של חופש הבחירה והיצירה של האדם מחוץ לגבולות הטבע שחקק האלוקים, שאז נעשית היצירה למלאכותית ומנוכרת לאדם ולעולם. זה מסוכן. זוהי מלחמה כנגד האלוקים, אשר ברא את האדם בצלמו, זכר ונקבה ברא אותם

author-image
שינוי מבנה המשפחה- מלחמה נגד מי שברא את האדם בצלמו
  (צילום: שאטרסטוק)

אין באמת משהו אחר מלבד המשפחה הטבעית, החקוקה בחותם יוצר כל. כל שינוי, נגיעה כלשהי, במבנה המשפחה הוא הרסני לאנושות כולה, הרסני  לעם ישראל, הרסני לבריאות הנפש והגוף של הפרט והכלל. זהו מודל התפוררות מוחלטת- ערכית וקיומית- של חברה, שתו המוות והיאוש חקוקים עליה.

נתחיל בעובדה הטבעית והפשוטה, שהזוגיות המוטציונית הלהטבי"ת אינה מביאה ילדים. אם כן, ככל שהתופעה תתפשט, תפחת הילודה, וככל שתהיה לגיטימית ואגרסיבית ללא מענה, היא תתפשט. הוסיפו לכך את הנזק לילודה שגורם המאבק ההזוי הנוסף לשוויון מגדרי, שלא נותן לאיש ואישה למצוא את מקומם הייחודי במערכת מאוחדת, ובכך מגדיל את אחוזי הרווקות והגירושין, והרי לכם קטסטרופה בקנה מידה לאומי ועולמי של מאזן ילודה שלילי. רק מיואשי החיים, ושונאי האנושות מסוגלים לפעול בעיוורון שכזה. די לנו להציץ אל אירופה מוכת המסתננים, אירופה שערכיה ה"מתקדמים" סירסו את יכולתה לעמוד על קיומה- כדי לקבל תמונה מוחשית לסכנות הטמונות בהרס המשפחה והילודה הלאומית.

היחידה המשפחתית היא מבנה חיים בסיסי של הרמוניה ואחדות, של המשכיות ותקווה. תאי חיים בריאים כאלה המרכיבים עם ולאום בארצו הם התשתית לאחדות האומה, לתחושה קיומית קולקטיבית, ההכרחית לעמידה באתגרים, בסכנות ובמלחמות. הם התשתית לייעוד משותף, לחלומות ותקווה. ולכן כל תמיכה, מתן לגיטימיות למחלות נפשיות כאלה, והפיכתם לנורמה ציבורית זוהי פגיעה אנושה וקיומית במדינת ישראל כמדינה יהודית עם חזון יהודי קולקטיבי.

הרב חיים לבני

זו פגיעה גם בפרט. לגיטימציה הציבורית לעניין גורמת לבלבול ואובדן הישרות אצל אנשים נוספים, הנסחפים אחר תחושות רגעיות שקורה ועולות מהתחתית הכאוטית של הנפש האנושית, במקום לדחות אותן ע"י קול היושר שבנפש. כך צומחת לה מוטציה, הפרעה נפשית, המאמללת את אותם אנשים, ועושקת מהם את גן-עדן של המשפחה הנורמלית.

אסור לנו יותר לשתוק, זו הצלת נפשות של ממש להגביר את קולות היושר ולדחות את קולות הבלבול והכאוס. למבולבלים כבר ודאי יש לסייע להתיישר ולטפל בהם ככל שניתן. אבל בשום אופן לא להפוך את זה לנורמה. והילדים- נפש האדם היא מורכבת ועשירת כוחות, שכל ורגש, רצון ודמיון. דרושה לאדם בריא אינטליגנציה שכלית לדעת ומחקר, פיתוח והבחנה. ולא פחות מזה דרושה לו אינטליגנציה רגשית לחיי חברה תקינים, לרגישות ואכפתיות, לזרימה טבעית ותפיסה בלתי אמצעית.

כל אלה נקנים לאדם הגדל בבית עם שני מרכזיו- אב ואם, איש ואישה, המשלימים זה את זה לכדי עולם מלא. בחממת גידול כזו, ורק כזו, גדלים אנשים בריאים. ואנשים בריאים, זה עם בריא ואיתן. כמה אטימות ואכזריות לקחת ילד ולתת אותו לגידול במסגרת חסרת בסיס טבעי, המושתתת על תסביכי נפש וא-נורמליות. מעבר לכך שהסיכוי ש"משפחה" כזו תחזיק, הוא קטן. מה יקרה כשהיא תתפרק, עד כמה הצדדים ירגישו מחויבות לילד, ולא יזרקו אותו למוסדות רווחה, בדרך להרפתקה מינית אחרת? כמה אומללים יהיו הילדים חסרי הזהות האלה!

ההפרזה ביכולתו של האדם ליצור מבני חיים כאוות נפשו היא גלישה של חופש הבחירה והיצירה של האדם מחוץ לגבולות הטבע שחקק האלוקים, שאז נעשית היצירה למלאכותית ומנוכרת לאדם ולעולם. זה מסוכן. זוהי מלחמה כנגד האלוקים, אשר ברא את האדם בצלמו, זכר ונקבה ברא אותם.

צריך לעבור מהלך- המאבק אינו על הזכות לבטא דעה שתומכת בערכי המשפחה. המאבק הוא על כך, שאלו ערכי יסוד, שלא לגיטימי לבטא דעה השוללת אותם. כל אחד חייב להיות שותף. בחינוך, במחאה או בתמיכה כלכלית בארגונים השונים הפועלים למען קדושת המשפחה, העם והחברה. חזק ונתחזק בעד עמנו.

=======

חיים לבני הוא אברך וחקלאי מקרית ארבע-חברון

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
י-ישר כוח.
משה | 31-07-2018 19:53
2
בתורה מותר ריבוי נשים ופלגש. מה משפחה מי משפח
טוב להודות. | 31-07-2018 20:48
ב
3
יישר כוח. מאמר חשוב!
עמי | 31-07-2018 21:18
4
77
ע7ע7 | 01-08-2018 14:56
הבנאדם מראה רגש כלפי החולים האלה ... תגלה רגישות.... בכל אופן לפי שזורקים תארי בור לכל עבר עדיף שינתנו עובדות וסטטיסטיקות שיצדיקו את הטענות
5
אתה מוזמן להצטרף למשמרות המהפכה האיראניים
עמיחי | 02-08-2018 16:47
נראה לי שההייאתולות באיראן היו חותמים על כל מילה במאמר הזה וגם במאמרים הנוספים שמתפרסמים כאן נגד להטבים וזכויותיהם. לכו לאיראן! מדינת ישראל היא מדינה חופשית, לא דיקטטורה הלכתית.
משפחהה??
דן | 05-12-2018 18:55
אתה צודק ב100% רוצה לחיות עם בן זוג בת זוג סבבה לך אבל תפסיק לחשוב רק על עצמך . כי כשאתה רוצה ילד אתה רוצה ילד כצעצוע לא כמשפחה שהילד ישאל איפה אמא איפה אבא מה תענה ולזה יקרה משפחה ????
6
תתעוררו, העולם התקדם
מידש | 09-08-2018 21:09
תתקדמו גם אתם פרימיטיביים. העולם התקדם והמשפחה ״החדשה״ לא חייבת לכלול ״אבא״ ו״אמא״....
7
חי הסרט
נואל | 09-08-2018 21:37
חי הסרט הבחור. תתקדם...