בנט חשף בסרטון: "תכירו מחבל. לא ילד, מחבל" - סרוגים

בנט חשף בסרטון: "תכירו מחבל. לא ילד, מחבל"

השר בנט פרסם סרטון בא נראה פלסטיני מכוסה פנים, כשהוא משגר בלוני תבערה אחד אחרי השני לעבר ישרא. בנט הבהיר בחשבון הטוויטר שלו: "תכירו, מחבל. היום. לא נער, לא ילד. מחבל"

author-image
בנט חשף בסרטון: "תכירו מחבל. לא ילד, מחבל"

השר נפתלי בנט מציג קו תקיף לכל אורך ההסלמה בדרום מול משגרי העפיפונים ובלוני התבערה. בסרטון שפרסם היום (שני) נראה פלסטיני רעול פנים, כשהוא משגר בלוני תבערה אחד אחרי השני לעבר ישראל.

 

בחשבון הטוויטר שלו כתב בנט, "תכירו, מחבל. היום. לא נער, לא ילד. מחבל", הבהיר.  "כפי שאני דורש מתחילת טרור העפיפונים, לפני האסון הבא, חובה לפגוע במחבלים. לא לידם. במחבלים עצמם. נקודה", הדגיש. זאת חרף אמירה שלוותה בביקורת חריפה נגדו, שהובנה כאשר קרה לירות בילדים בני 8.

בהמשך הסביר בישיבת הסיעה של הבית היהודי באמצע חודש יוני כי "המחבלים היורים אינם בני 8. זו תעמולה שקרית שאויבנו מפיצים", וקרא כי "מי שיורה על משפחתך, אתה יורה עליו. מי שיורה על בני עמך, אתה יורה עליו. מי שמשלח בלוני נפץ ותבערה על תושבי מבואות עזה, אתה יורה עליו".

גם באירוע האזכרה לסגן הדר גולדין ז"ל, חזר בנט על דבריו והדגיש כי "עדיף לחטוף גינויים מהעולם על שהרגנו משגרי עפיפוני תבערה מאשר להספיד ילדים שחלילה ייפגעו בגן ילדים. מי שמשגר בלוני אש לעבר ילדינו הוא מחבל ויש לחסלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל מילה בסלע.
רפאל מהשרון | 01-08-2018 9:18
הגיע הזמן לחסל את המחבלים. בנט, אתה צודק בהחלט, אבל איך אפשר לחסל אותם ??? אם אייזנקוט השמאלני והטיפש שבשם המוסריות המטופשת שלו מסכים שימותו חיילים ואזרחים?? קודם כל להעיף את אייזנקוט השמאלני והטיפש.