אחות ההרוג הפלסטיני בגדר: "שיפסיקו עם תהלוכות השיבה"

אחות ההרוג הפלסטיני בגדר: "שיפסיקו עם תהלוכות השיבה"

אחותו של תושב פלסטיני שנהרג בעימותים בגדר רצועת עזה מאשימה את חמאס כאחראים למצב הקשה ברצועה. "אללה לא יסלח לארגונים בעזה ששולחים את האנשים למות על הגדר" טענה. "הלוואי שיפסיקו עם תהלוכות השיבה"

author-image
אחות ההרוג הפלסטיני: "מתנגדת לתהלוכת השיבה"
  התנגדות גם בקרב הפלסטינים. העימותים ברצועת עזה (צילום: עבד ראהים חטיב\פלאש 90)

התנגדות פלסטינית לצעדת השיבה: מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פרסם ב-"אלמונסק" עמוד הפייסבוק בערבית, תיעוד של בחורה מרצועת עזה, אשר אחיה נהרג בהפרות הסדר האלימות במסגרת אירועי "צעידת השיבה". בסרטון אחותו של ההרוג מפנה אצבע מאשימה וגלויה לעבר שלטון טרור החמאס ברצועה, ומציינת כי האשמים במצבם הם ארגוני הטרור ברצועה.

"כל יום אנחנו שומעים הבטחות מהנייה שיהיה יותר טוב, אבל כל יום שעובר המצב הופך גרוע יותר" אמרה הפלסטינית. "האשמה אצל הארגונים, הם אלה ששלחו אותם לתהלוכות השיבה. אללה לא יסלח לארגונים (בעזה). מה האשמה של תהלוכות השיבה? מה אשמתנו? הלוואי שיפסיקו עם תהלוכות השיבה הללו! כל יום מתים בגללם, והעולם מבסוט. למה אתם מחכים?!".

"מה זו אשמתנו?" הוסיפה ושאלה. "זו המולדת שלנו, נכון, והשהידים שלנו מוכנים ללכת למען המולדת, אבל צריכה להיות לזה תכלית. לא שכולם ילכו ככה סתם בשביל כלום"

ב"אלמונסק" הציגו את דבריה של הנערה הפלסטינית, והוסיפו להביע ביקורת על העימותים בגבול הרצועה. "מה הרוויחו הפלסטינים מתהלוכות הפאודה מלבד יאוש ואכזבה?" נכתב. "מזה חודשים שארגון הטרור חמאס שולח אתכם לגדר הביטחון תחת הבטחות כוזבות וסיסמאות ריקות מתוכן. ולא רק אנו אומרים זאת- אלא גם אתם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הארץ רק שלנו
שאול | 18-11-2018 15:14
זה לא המולדת שלכם. רק שלנו.