הזוי: נהגה ברכב לא שלה וגילתה זאת אחרי שבועיים - סרוגים

הזוי: נהגה ברכב לא שלה וגילתה זאת אחרי שבועיים

משטרת 'אונטוריו' שבקנדה העלתה בימים האחרונים סיפור ביזארי לעמוד הפייסבוק שלה על נהגת שנכנסה בטעות לרכב שלא שייך לה ונהגה בו במשך שבועיים עד שגילתה את הפאדיחה

author-image
הזוי: נהגה ברכב לא שלה וגילתה זאת אחרי שבועיים
  (צילום: שאטרסטוק)

משטרת 'אונטוריו' שבקנדה העלתה בימים האחרונים סיפור ביזארי לעמוד הפייסבוק שלה על נהגת שנכנסה בטעות לרכב שלא שייך לה. עד כאן הכל בסדר, אלא שהאישה 'המעופפת' נהגה ברכב במשך שבועיים עד שגילתה את הפאדיחה.

על פי הפוסט שהעלתה המשטרה והובא באתר 'מעריב און ליין', אותה אישה שכרה מכונית 'ניסן סנטרה' שחורה ונסעה איתה לסניף של וולמארט. כשיצאה משם וחזרה לחניון, היא נכנסה לרכב, התניעה ללא קושי ונסעה הביתה.

במקביל, כשהיא לא מודעת לזה כלל, קיבלו במשטרה דיווח על רכב שנגנב מאותו חניון בדיוק. בעלי הרכב סיפר שערך קניות וכשיצא חזרה לחניון נחרד לגלות שהרכב שלו איננו.

"במשך שבועיים האישה נסעה ברכב והמשיכה בפעילויות היומיומיות הרגילות שלה", נכתב בפוסט. היא גילתה את הטעות שעשתה רק כשחזרה לסוכנות ממנה השכירה את המכונית ונתנה למנהל את המפתחות: "היא דיברה איתו והתלוננה על כך שהמכונית הייתה מאוד מוזנחת מבפנים, ושגם היו בתוכה שתי מקלות גולף". המנהל הסתכל על המפתחות מבולבל, ושאל אותה מאיפה הם, שכן אלו היו מפתחות לניסן אינפיניטי, לא לניסן סנטרה.

השניים החליטו לבדוק את הנושא לעומק ונסעו למגרש החניה של וולמרט, וכשהגיעו האישה נדהמה לגלות שם את הרכב השכור שלה. היא מיהרה ליצור קשר עם המשטרה, וכשהיא "מבולבלת ונבוכה" ממעשיה הסבירה להם מה קרה. למזלה הרב היא לא הואשמה בגנבה ונאלצה רק לחיות עם מבוכה מאוד גדולה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נשים, רוצות להיות שופטות...
משה | 11-07-2018 13:15
מה נגיד