במערכת הפוליטית מגיבים בזעם: רגב אשמה או הbds? - סרוגים

במערכת הפוליטית מגיבים בזעם: רגב אשמה או הbds?

במערכת הפוליטית מגיבים בזעם לביטול משחק הידידות בין ישראל לארגנטינה. מצד אחד מאשימים בשמאל את השרה רגב: "רודפת אחרי כבוד והון פוליטי"; בימין תולים את ביטול המשחק בארגוני ה- BDS: "לא עמדו בלחץ המסיתים"

במערכת הפוליטית מגיבים בזעם: רגב אשמה או הbds?
  (צילוןם: הדס פרוש/ פלאש 90)

ביטול משחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה.

במערכת הפוליטית מגיבים בזעם, כשמצד אחד מאשימים בשמאל את שרת התרבות והספורט מירי רגב, ומנגד ח"כים ושרים מהימין תולים את ביטול המשחק בלחץ ארגוני ה- BDS.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו:"חבל שאבירי הכדורגל מארגנטינה לא עמדו בלחץ המסיתים שונאי ישראל, שמטרתם היחידה לפגוע בזכות הבסיסית שלנו להגנה עצמית ולהביא להשמדת ישראל. לא נכנע בפני חבורת אנטישמים תומכי טרור".

אם לא בירושלים- אז לא בכלל!

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: ״כדורגל משחקים 90 דקות ויש גם זמן פציעות. גם אם Bds יצליחו בסיבוב הזה אנחנו תמיד ננצח בקמפיין, כי הצדק והאמת איתנו. בתור שר הכלכלה והתעשייה אמשיך לחשוף את השקר הפלסטיני כפי שהיה בקנדה ולחזק את הקשרים הבינלאומיים של ישראל בעולם ״.

כך גם שותפו בממשלה, השר אופיר אקוניס, שהבהיר כי "ירושלים היתה בירת ישראל לפני מסי ותהיה בירת ישראל עוד הרבה זמן אחריו". לדבריו, "אין שום סיבה להתרגש מביטול המשחק". בנוגע לאפשרות העברת המשחק למקום אחר בעולם אמר אקוניס: "אם לא בירושלים- אז לא בכלל!"

אולם, יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי האשים את רגב בהתנהלות מושחתת וקרא לפתוח בוועדת חקירה נגדה.  "חטפנו פצצה לפנים. זה לא רק ספורט", כת גבאי על החלטת ארגנטינה לבטל את משחק הידידות מול ישראל בירושלים. "כך לצערי עלול להתחיל צונאמי בינלאומי. ולגבי ההתנהלות המושחתת של שרת הספורט – מטקס המשואות, דרך טיימס-סקוור ועד ארגנטינה – היא מחייבת חקירת משטרה. זו המדינה שלנו, המיסים שלנו, הכבוד הלאומי שלנו ולא מכונת הפריימריז שלה", טען.

כשל ניהולי וכשל הסברתי

ח"כ חיים ילין (יש עתיד) שהיה צפוי לקבל את נבחרת ארגנטינה יחד עם שגריר ארגנטינה בישראל, לאחר ביטול המשחק אמר: "התרבות בדרום אמריקה שונה וחוסר ההבנה בהפרדה שקיימת בין הספורט לפוליטיקה, הובילו לביטולו של המשחק. עצוב לראות הבוקר את התגובות בעולם. יש כאן כשל ניהולי וכשל הסברתי".

ילין שוחח  עם שגריר ארגנטינה בישראל, שהביע גם הוא את אכזבתו נוכח ביטולו של המשחק.

ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד') תקף את ההתאחדות לכדורגל הארגנטינאית: "זו בושה שנכנעתם ללחצים הפלסטיניים. אין כל סכנה ביטחונית לשחקנים הארגנטינאים", אמר וקרא להם לקיים את המפגש כמתוכנן.

ח״כ נחמן שי  (המחנה הציוני) הגיב: "חבל שארגנטינה לא מגיעה, חבל הרבה יותר שתנועת ה-BDS חוגגת נצחון גדול. קצת איפוק, קצת צניעות וקצת שכל חסרו פה מאד", כתב בחשבון הטטויר שלו. חברו לסיעה, חה"כ זוהיר בהלול האשים את התנהלות השרה רגב ונתניהו "במרדף אחר כבוד והון פוליטי שגבו את המחיר". לטענתו, "ההתעקשות על העברת המשחק לירושלים והתערבותם הברוטלית בכל פרט עד לרמת לחיצת הידיים, של מה שהיה אמור להיות אירוע ספורט ידידותי רגיל, הוא שהכניס את הפוליטיקה לסיפור".

כרטיס אדום למירי רגב

ח״כ קסניה סבטלובה (המחנה ציוני) : ״כרטיס אדום למדינת ישראל. כרטיס אדום למירי רגב. כמה עצוב לכל אותם אלפי אוהדים שהצליחו לרכוש כרטיס למשחק, ותכננו לפקוד את האצטדיון בהמוניהם. כמה עצוב לכל אותם ילדים שכל מה שרצו היה לראות את מסי בממדים אמיתיים. עצוב להגיד זאת, אבל החלטת נבחרת ארגנטינה שלא לשחק בישראל הייתה צפויה מראש, מהרגע שגם המשחק הזה הפך ע״י שרת התרבות לפוליטי, והדבר היחיד שעניין אותה זה לשלוט באיפה יתקיים המשחק ומי ילחץ יד למי.״

מירי רגב צריכה להתפטר

בתגובה לביטול המשחק  כתבה ח"כ שפיר בעמוד הפייסבוק שלה: "מירי רגב צריכה להתפטר הבוקר. די לעשות מהמדינה שלנו קרקס. כואב הלב על עשרות הילדים מעוטף עזה שהדבר שהכי שימח אותם הוא הכרטיס שהגרילו למשחק עם ארגנטינה, וחטפו הבוקר עוד אכזבה כי הממשלה שלהם הופכת כל דבר טוב שקורה למדינה לחגיגת יח"צ פוליטי לעצמם".

לא פלא, כי מי שהביעו שביעות רצון רבה מביטול המשחק, הם חברי הכנסת של הרשימה הערבית המשותפת. חבר הכנסת אחמד טיבי צייץ בעמוד הטוויטר שלו: "עוד ניצחון למסי (ולפלסטינים), 1:0 משער עצמי של מירי רגב בדקה ה-90".

יו"ר הרשימה המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה הגיב גם הוא ואמר כי "ממשלת נתניהו אולי מרוויחה את טראמפ אבל מפסידה את העולם. יש רק דרך אחת לנצח – סיום הכיבוש והסכם שלום אמיתי. זה עדיין אפשרי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
השמאל שולט
ניסים | 06-06-2018 18:53
בתקשורת!!!איך אתם מעיזים להאשים את מירי רגב,זה שקר שהיא התעקשה שהמשחק יתקיים בירושלים,כמובן שהיא ולא רק היא רוצים שהמשחק יתקיים בירושליים,אבל סיבת הביטול שאמרו המארגנים וגם מנהלי הנבחרת שזה בגלל האיומים שקיבלו השחקנים וגם על משפחותיהם.איזה דיסאינפורמציה רד בכדי להאשים את הימין ואת מירי רגב בפרט.אנחנו לא ניפול במלכודת השמאל
2
כדור
דויד | 10-06-2018 6:13
לכל המלעיזים הקיקיונים מהשמאל..שלא יתעסקו בהבלי העולם..עת לבנות ועת לאהוב אהבת חינם..וירושליים היא בירתינו לעד ולעולמי עולמים..ולכבוד לעיר הנצח לעשות שם את האירועים