גליק: "מוותר על הקרדיט; זה לא הזמן ללשון הרע" - סרוגים

גליק: "מוותר על הקרדיט; זה לא הזמן ללשון הרע"

חבר הכנסת יהודה גליק התייחס לכך שסרבן הגט ירון אטיאס נתן גט לאשתו: "מוותר על הקרדיט המגיע לי". בן דהן: "שמח שאטיאס החליט להקשיב לי"

גליק: "מוותר על הקרדיט; זה לא הזמן ללשון הרע"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד, שעורר לפני כשבועיים סערה לאחר שהזמין ללשכתו בכנסת את סרבן הגט ירון אטיאס, בירך לפני זמן קצר (ראשון) על הדיווח לפיו אטיאס הסכים לתת גט לאשתו וביקש להזהר בדברים שנאמרים על אטיאס.

עוד הוסיף גליק- ביחס לטענות שעלו נגדו בשעות האחרונות- כי הוא מוותר על הקרדיט המגיע לו על מאמציו למציאת פתרון לתסבוכת שנוצרה בין בני הזוג.

"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו", כתב גליק בעמוד הפייסבוק שלו. "מזל טוב מזל דדון אטיאס, מזל טוב ירון אטיאס, מזל טוב ילדי משפחת אטיאס. כל השאר ברגע הזה שולי".

"‏הערה חשובה מאוד", כתב גליק בהמשך. "זה הזמן להיזהר בלשון הרע. גם כאשר בית הדין הכריז על הרחקות דרבנו תם כלפי הסרבן בשום שלב הוא לא התיר לקלל אותו או להשמיץ אותו. על אחת כמה וכמה עכשיו".

בהתייחסו למאמציו בנושא, כתב גליק: "אני מוותר על כל הקרדיטים", אך ציין את פעילותם של עורכי הדין של בני הזוג ושל כל המעורבים בתהליך.

סגן שר הבטחון, הרב אלי בן דהן, ששוחח עם אטיאס לפני מספר ימים, אמר: "אני שמח מאוד שירון הקשיב לעצתי ולעצתם של אחרים שסייעו, ונתן גט למזל. אין לי ספק שזהו הצעד הראוי והנכון, שישפיע גם על מערכת היחסים בין בני הזוג שממשיכים להיות הורים לילדיהם, גם אחרי הגירושין."

נזכיר כי סגן השר בן דהן היה מנכ"ל בתי הדין הרבניים משך 21 שנים והוא התיר עגונות ומסורבות גט רבות במסגרת תפקידו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תודה לאל.
יפה יוסף | 03-06-2018 16:47
חבל להרוס לשני את החיים.הקבה עוזר למי שלא שם רגל לשני .
2
להצלחה אבות רבים, ממזרה שכמותה.
ראובן | 03-06-2018 17:08
רק הפשפשים במזרון של בית המעצר טרם הוציאו הודעה לתקשורת שמייחסת להם את מתן הגט. איפה יחצני הפשפשים כשצריך אותם? אהה, הם כבר עדי מדינה.