שפיצים באנגלית? ביואל גבע מחפשים אתכם - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת, תוכן שיווקי

שפיצים באנגלית? ביואל גבע מחפשים אתכם

בעלי אנגלית מעולה וניסיון בהדרכה? זו ההזדמנות שלכם לנצל את הכישורים שלכם לטובת עבודה מעניינית, ייחודית ומאתגרת באחד ממוסדות ההוראה המובילים בישראל

שפיצים באנגלית? ביואל גבע מחפשים אתכם
  שפיצים באנגלית? ביואל גבע מחפשים אתכם. צילום: יחצ

בבית הספר של יואל גבע הוקמה בשנתיים האחרונות מחלקה ייחודית להוראת חרדים. המחלקה עובדת מול גופים חרדים רבים, הפועלים במטרה לשלב את האוכלוסייה החרדית בשוק העבודה ובלימודים אקדמיים. גופים אלה מעניקים לאוכלוסייה החרדית הכוונה מקצועית, הכנה לראיונות עבודה, לימודים מקצועיים והשמה בשוק העבודה.

כחלק מהתהליך נלמדים גם מקצועות ליבה (אנגלית, יישומי מחשב ומתמטיקה).

בית הספר של יואל גבע, המוכר בזכות קורסי הפסיכומטרי והבגרות האיכותיים שלו, אמון על לימוד מקצועות אלו: אנגלית בכל הרמות (ממתחילים ועד אנגלית מדוברת, וכן הכנה למבחן אמיר"ם), יישומי מחשב ומתמטיקה שימושית. הקורסים מתקיימים במרכזי הלימוד של הגופים השונים: בירושלים, באזור המרכז (בני ברק, פתח תקוה ואלעד) ובאזור הדרום (נתיבות, אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי ובאר שבע), ובאיזור הצפון (חיפה, טבריה, העמקים וצפת)

בקרוב יפתח בית הספר של יואל גבע מחזור נוסף של קורסים באנגלית, ולצורך כך מגייס בית הספר מורים עם אנגלית מעולה וניסיון בהדרכה.

המשרה חלקית וגמישה, בשעות הערב, בהתאם למקום מגוריו של המורה, ומתאימה גם לסטודנטים.

אז אם האנגלית שלכם ברמה גבוהה והדרכתם או לימדתם בעבר, הגישו מועמדות עכשיו | לחצו כאן לפרטים נוספים והגשת מועמדות.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לימודים
דנה | 10-06-2018 23:41
בהחלט מדובר בחברה עם שם טוב שעוזרת להרבה אנשים להוציא ציונים טובים בפסיכומטרי ובבגרויות! כל הכבוד לכם! שמעתי על החברה רק דברים טובים. סתם מתוך סקרנות.. קשה להעריך אם הרמה שיש לי מתאימה או לא כדי ללמד אנגלית.. עשיתי קורס אנגלית בברלינגטון במשך כמה חודשים ואני מרגישה שמאוד השתפרתי, בעיקר בדיבור ובקריאה. בכתיבה יש לי שגיאות.. אז אני מתארת לעצמי שזה לא משהו שהוא רלוונטי. בכל מקרה אם כן זה משהו שהייתי רוצה לעשות בנוסף ולא שזו תהיה העבודה העיקרית שלי.
2
הוראת אנגלית
פרחיה אליס | 09-08-2018 12:12
אני מורה לאנגלית בעלת 30 שנות ניסיון כולל הגשה לבגרות ברמה של 3,4 ו5 יחידות. למדתי הוראה מתקנת בניצן וכרגע אני לומדת לקראת תואר שני באנגלית. איך אפשר ךשלוח לכם קורות חיים?