סקר חדש חושף: נתניהו מזנק עם 35 מנדטים לליכוד - סרוגים

סקר חדש חושף: נתניהו מזנק עם 35 מנדטים לליכוד

24 שעות מההכרזה העולמית של הנשיא טראמפ: נתניהו מזנק ל- 35 מנדטים, מספר שיא בעשור האחרון; לפיד שומר על כוחו עם 18 מנדטים ואיך זה משפיע דרמטית על הבית היהודי?

סקר חדש חושף: נתניהו מזנק עם  35 מנדטים לליכוד
  מול האיום האיראני, נתניהו מתעצם (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

לאחר 24 שעות מהכרזתו הדרמטית של הנשיא טראמפ כי ארצות הברית פורשת מהסכם הגרעין שנחתם עם איראן, נחשפת תוצאה דרמטית לליכוד וראש הממשלה נתניהו שמקבלים בסקר 'החדשות' 35 מנדטים, מספר שיא בעשור האחרון.

אחריה מקבלת מפלגת 'יש עתיד' בראשות חבר הכנסת יאיר לפיד- הנתון למתקפה מאז אמש בעקבות חוסר העקביות שהוא מציג בנוגע להודעת טראמפ ולהסכם הגרעין עם איראן,מקבלת על פי הסקר 18 מנדטים.

הבית היהודי מאבדת 2 מנדטים לליכוד

מפלגות נוספות  בחמישייה הראשונה, הן המחנה הציוני עם 14 מנדטים, וגם הרשימה המשותפת שומרת על כוחה כמו היום עם 12 מנדטים. במקביל, 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מקבלת שמונה מנדטים, ומאבדת 2 מנדטים לליכוד.

אורלי לוי ירדה משמונה לחמישה מנדטים

יהדות התורה עומדת על שבעה מנדטים, אבל שתי מפלגות חזקות כיום בקואליציה, 'כולנו' שנשארת עם שישה מנדטים וגם 'ישראל ביתנו' עם שישה מנדטים. נתון מעננין נוסף שמעלה הסקר החדש, מראה ירידה חדה לאורלי לוי-אבקסיס, שהפתיעה עם שמונה מנדטים בחודש שעבר אך נופלת לחמישה מנדטים בלבד, כמו גם מרצ, שמאבדת מנדט, ולבסוף ש"ס שומרת על נתון זהה, ארבעה מנדטים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו