נתניהו נפל בפייק ניוז והסיר פוסט מהפייסבוק - סרוגים

נתניהו נפל בפייק ניוז והסיר פוסט מהפייסבוק

ארבעה ימים לאחר שהועלה לחשבון הפייסבוק של ראש הממשלה, הוסר היום פוסט נגד קבוצת הכדורגל בני סכנין, בו נטען כי הקהל והשחקנים לא כיבדו את דקת הדומייה לזכר הנספים באסון הערבה

נתניהו נפל בפייק ניוז והסיר פוסט מהפייסבוק

צוות הניו מדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו הסיר היום (חמישי) פוסט נגד קבוצת הכדורגל בני סכנין, שם נטען כי הקהל והשחקנים לא כיבדו את דקת הדומייה לזכר עשרת הרוגי אסון השיטפון בערבה. הפוסט המקורי עלה ביום ראשון וגרר תגובות נזעמות מצד המנהיגות בעיר, בטענה כי הדיווח בפוסט שקרי. לאור זאת, נמחק היום הפוסט ארבעה ימים אחרי.

בפוסט שהועלה לחשבון הפייסבוק שלו המגנה את שריקות הבוז, דרש נתניהו התנצלות מהקבוצה וראשי המגזר הערבי. עם זאת לאחר ששודרו הקלטות מהמשחק, ומעדויות הנוכחים במגרש, התברר כי לא נקראו קריאות בוז, והילדים שדיברו ביניהם, לא הבינו ככל הנראה כי מדובר בדקת דומיה לזכר הנספים.

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) הגיבה להסרת הפוסט והאשימה את נתניהו בהסתה והסתרת עובדת הסרת הפוסט מטעמים גזעניים."ראש ממשלת ישראל: משקר, מתגזען, מסית, לא מתנצל. פגע וברח. פוגע לשווא, ובורח בלי מלת התנצלות כשאף אחד לא שם לב".

גם חבר הכנסת אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) האשים את נתניהו באי עשיית חשבון נפש,וכתב בחשבון הטוויטר שלו "אחמד טיבי בטוויטר: ששש… בשקט בשקט, שלא ישימו לב לפאדיחה. התנצלות? פחחחח חשבון נפש והכרה בטעות? ממש רמז עדין מהכיוון של צוקרברג? כנראה".

נתניהו מתקפל; ברור שסכנין ביזו את דקת הדומיה

לפי עו"ד בן גביר, הסרת הפוסט מדף הפייסבוק של ראש הממשלה נעשה לאחר שהנהלת בני סכנין איימו להגיש תביעה נגדו. בשל כך אמר  בן גביר, כי יש להצטער שנתניהו שוב מתקפל  ולא בפעם הראשונה. "היום לכולם ברור שבסכנין ביזו את דקת הדומיה, ואפילו לפי דובר הקבוצה כ250 ילדים לא כיבדו את הטקס. לאחר האיום בתביעת הדיבה נגד נתניהו, שקלתי להציע לו שאייצג אותו פרו-בונו בתביעת סכנין. אמנם לצערי נתניהו לא עמד בלחץ".

בן גביר קרא להנהלת סכנין להגיש נגדו תביעה. "אשמח מאוד לעמוד מולם בבית המשפט ולהוכיח במסגרת התביעה שמדובר בקבוצה שממומנת ע"י תומכי טרור, חלק גדול מאוהדיה מבזה את מדינת ישראל ואין לה שום מקום בליגה הישראלית. נראה אותם מגישים תביעת דיבה נגדי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו