תמיכה מפתיעה: "לשיא כזה נתניהו עוד לא הגיע" - סרוגים

תמיכה מפתיעה: "לשיא כזה נתניהו עוד לא הגיע"

העיתונאי הבכיר, בן כספית, מי שחיבר את ספר הביוגרפיה 'נתניהו', חולק שבחים רבים לראש הממשלה בנימין נתניהו, ואומר כי אמש נתניהו נתן את הופעת חייו: "תפקיד נשיא ארה"ב קטן עליו"

תמיכה מפתיעה: "לשיא כזה נתניהו עוד לא הגיע"
  (צילום מסך)

העיתונאי הבכיר, בן כספית, מי שחיבר את ספר הביוגרפיה 'נתניהו', חולק הבוקר (שלישי) שבחים רבים לראש הממשלה בנימין נתניהו, ואומר כי אמש נתניהו נתן את הופעת חייו.

במשך עשרות שנים נתפס כספית כמתנגד לנתניהו ולמדיניותו, אך הבוקר גם הוא לא יכול להתעלם מההישג המודיעיני של ישראל ומאופן הצגתו על ידי הנואם מספר 1 בעולם.

במסגרת טורו ב'מעריב' כתב כספית: "בנימין נתניהו נתן אתמול את הופעת חייו. לא מדובר בעניין של מה בכך, כי חייו רצופים בהופעות משכנעות. לשיא כזה הוא עוד לא הגיע. האיש הוא פרזנטור מושלם, נואם בחסד עליון מהסוג שנולד פעם בדור, אם בכלל. אתמול הוא הסתובב עם המצגת הגרעינית שלו כמי שנולד בתוך כור גרעיני וינק אורניום מצנטריפוגות עוד בילדותו. מזל שבעיות הסאונד הזכירו לנו שאנחנו בכל זאת בעיבורו של המזרח התיכון".

כספית תיאר את חזותו של נתניהו במהלך הנאום וכתב: "נתניהו נראה כמי שנהנה מכל רגע. ובצדק. כשהגברת (שרה נתניהו; ג"ע) טוענת שלו היה נולד בארה"ב היה הופך לנשיא ארה"ב, היא לא בהכרח טועה. אחרי אתמול, נדמה לי שאפילו תואר נשיא ארה"ב די קטן עליו. האיש הוא נשיא הכדור המערבי".

"זו הייתה פרזנטציה מזהירה שבאה בעצם למסמר את הנשיא דונלד טראמפ בחצי המגרש הישראלי, אל מול המאמצים של האירופים לעקור אותו משם", המשיך כספית להחמיא. "טראמפ, שלפעמים נדמה שפשוט עובד אצל ביבי (אם כי אני בספק אם ישלמו לו), המתין עד סוף נאום נתניהו כדי להודיע ש'דברי ראש הממשלה מחזקים את עמדתי'. כלים שלובים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
תמיכה מפתיעה.
חיים | 01-05-2018 11:30
התגובות בתקשורת כאילו מדובר באויב העם אבל הפעם הצליח לו. הכל מדובר באיזה תחמן שמסובב אותנו ולא מדובר בנו. אם מצליח לראש ממשלה זה לא קשור להצלחת מדינה?
2
יושר של עיתונאי
יורם | 01-05-2018 14:32
אני מנוי בעיתון מעריב כבר כמה שנים ונהנה כל שבת מחדש מכתיבתו של כספית קלמן ועוד אחרים .כתיבה כנה וישירה
3
בן כספית
פנחס פרץ | 01-05-2018 15:43
נכון שיש כאן יושרה של עיתונאי שקשה למצא, אבל עדיין ההתיחסות אליו כאילו הוא,בן, מגיע מגלקסיה אחרת ולא שייך למדינה הזו שכל מכה שהיא חלילה תקבל תפגע גם בו. הצליח לו? הצליח לנו צריך לומר. טראמפ עובד אצלו? הלוואי שכולם יהיו כמוהו צריך לומר
4
בן כספית מלבד מלל לא תציל אותנו בעת צרה
מנצור | 02-05-2018 7:56
עיתונאי קטן
5
תגובה על הניאום
עדי אשש | 02-05-2018 8:01
אין ספק שביבי גאון, הוא מייצג את ישראל בצורה מרשימה ומכובדת, ואני בטוחה שגם ה' אוהב אותו
6
תודה לבן כספית
דבי לוי | 02-05-2018 8:24
סוף סוף, יש אמינות , אמת ושבח, וואו
7
אחרי כתבה מושחזת שכזו
ש | 03-05-2018 0:24
נדמה שהדבר היחיד שהיה חסר לפסגת השלמות הזו זה תיאור תיאטרלי מלא ציניות כשל בן כספית . . . .
8
סרוגים
מנהיג עולם השם ישמור אותו הוא השליחות הקדוש ברוך | 08-05-2018 10:41
אין ולא היה ראש ממשלה כמו בנימין נתניהו
9
ביבי נתניהו
ורדה | 12-05-2018 22:26
ביבי נתניהו מנהיג גדול! תאמינו בו ותשפטו אותו נכון ! הרבה השגים מאחוריו ועוד הרבה עשייה לפניו. נשיא מוערך בעולם ואנחנו העם חייבים להביע זאת ולחזק אותו על-ידי תמיכה גאווה ועידוד למעשיו . ביבי נתניהו גם משרה בנו העם בטחון . מקווה שעוד הרבה ייעשה לטובת עם ישראל. החלטות גדולות לפניו ולא רק בתחום הבטחון והשלום. יש הרבה עשייה וכן להביא ולגרום לשינויים רבים על-מנת להקל על העם כמו בכל העולם! בתחומי בירוקרטיה כלכלה ולפשט הרבה תחומים!
10
סוף סוף יושרה עיתונאית
יוסי | 16-05-2018 8:27
במקום חלק גדול מהעיתונאים שנגועים במחלת ביביפוביה, עומד עיתונאי שלא נחשד כאוהביו של ביבי ואומר בצורה ברורה מה שרוב רובו דל העם וחלק לא מבוטל מהעולם אומר וחושב. כל הכבוד על היושרה