בגלל מזג האוויר בוטל מרוץ מהר לעמק - סרוגים

בגלל מזג האוויר בוטל מרוץ מהר לעמק

עקב תנאי מזג האוויר הסוער ולמען בטיחות הרצים- הנהלת מרוץ השליחים הר לעמק מודיעה על ביטול המרוץ, האמור להתקיים מחר

author-image
בגלל מזג האוויר בוטל מרוץ מהר לעמק
  (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

הנהלת מרוץ השליחים 'הר לעמק', מודיעה בזאת על ביטול המרוץ, לאור מזג האוויר הסוער, הצפוי להימשך במהלך ימי המרוץ ולמען בטיחות הרצים וכלל משתתפיו. בעמותת 'הר לעמק' מציינים כי השלכות מזג האוויר על תנאי השטח במסלולי הריצה ובתחנות ההחלפה והמנוחה נרחבות ועלולות לסכן את כלל משתתפי המרוץ, ולכן נתקבלה ההחלטה.

המרוץ הוותיק, החוגג השנה עשור להיווסדו, אמור היה להתקיים בסוף השבוע הקרוב, בימים חמישי ושישי 26-27/4. המרוץ, בו משתתפים למעלה מ-6,000 רצים בכל שנה, הינו מרוץ שליחים קבוצתי, המשלב ריצה בשטחים פתוחים לאורך כ- 230 ק"מ, במהלך היום והלילה- מ'האריה השואג' בתל חי ועד תמרת שבעמק יזרעאל.

מהנהלת עמותת 'הר לעמק' נמסר: "במהלך הימים האחרונים עקבנו בדריכות אחרי עדכוני מזג האוויר הצפוי בסוף השבוע ואף עמדנו בקשר ישיר עם השירות המטאורולוגי. לאחר ששקלנו את ההשלכות הצפויות על המרוץ ואת כל החלופות והפתרונות האפשריים ובהתייעצות עם גורמים מקצועיים, החלטנו בצער רב לבטל את המרוץ. בטיחות משתתפי המרוץ עומדת לנגד ענינו בכל היבט של המרוץ, ולאור זאת, ההחלטה על ביטולו מצערת, אך בלתי נמנעת בשלב זה. מקווים לראות את אלפי הרצים שנרשמו וחיכו מלאי ציפייה גם בשנה הבאה!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו