בין האסירים שיקבלו חנינה: קובי פרץ וסטס מיסז'ניקוב - סרוגים

בין האסירים שיקבלו חנינה: קובי פרץ וסטס מיסז'ניקוב

כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, דיווח כי לרגל חגיגות ה-70 מסתמן כי ייתכן שתינתן חנינה לזמר קובי פרץ ולשר לשעבר, סטס מיסז'ניקוב

author-image
בין האסירים שיקבלו חנינה: קובי פרץ וסטס מיסז'ניקוב
  (צילום: יונתן סינדל/פלאש 90)

כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, דיווח הערב (שלישי) כי לרגל חגיגות ה-70 מסתמן כי ייתכן שתינתן חנינה לזמר קובי פרץ ולשר לשעבר, סטס מיסז'ניקוב.

כזכור, רבות דובר על כך שיינתנו חנינות לאסירים לפי קריטריונים, ושניים מהם ככל הנראה יהיו הזמר קובי פרץ שנידון לשנת מאסר וחצי על עבירות מס חמורות, והשר לשעבר סטס מיסז'ניקוב שנידון ל-15 חודשי מאסר על עבירות שחיתות.

שניהם אסירים שנידונו למאסר של עד שנתיים, אסירים שזהו מאסרם הראשון ולא עברו עבירות מין, ביטחון או אלימות. התנאי השלישי בו עומדים השניים הוא היתם אסירים שריצו כבר שליש מעונשם. בעניין מיסז'ניקוב, הוא יסיים לרצות שליש מעונשו רק במאי ולכן רק אז צפוי להשתחרר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חנינה
ליאת | 11-04-2018 12:34
אני בעד חנינה לפי הקריטריונים שקבעו , לא רוצח לא צבאי לא עבירות מין. אנשים שבמהותם אנשים טובים ועושים טוב לאנשים רק טעו ולמדו וריצו שליש זה ממש עונש כבד בשבילם העונש נצרב בהם ובבשרם חודש , חצי שנה, שנה כבר ישינו את דרכם כי זה לא מהותם וצריך גם לחנך שהאוכלוסיה סולחת לאנשים שטעו . כל המטרה של עונש הוא לחנך ולשקם. יש אנשים שאחרי שבוע בכלא לא חוזרים להיות בכלל נורמלים. אני מכירה מישהו שבטעות קראו למשטרה לגביו ולא עשה כלום, נבהל מאד ולא חזר לעצמו. פוחד מבני אדם. מידת החסד לא רק הצדק.
שחיתות
סטס ממש לא ! | 20-04-2018 13:41
ממש
2
חנינה לקובי פרץ
נורית חולןן | 14-04-2018 14:41
כול הכבוד רבלין קובי יאלה החוצה מגיע לך מלך תחזור להופיע מתגעגעת
3
סטזניקוב-שינמק בכלא
בגדדי | 04-07-2018 20:12
זהו עלבון לאנטליגנציה של כולנו.עבריין שהיה שר בממשלה וסרח צריך לקבל עונש לדוגמא כדי שבמוסד הכנסת יפסיקו להסתובב עבריינים