תגובתו המרגשת של זאב רווח לבשורה מהשרה רגב

תגובתו המרגשת של זאב רווח לבשורה מהשרה רגב

שרת התרבות והספורט מירי רגב התקשרה אמש (מוצ"ש) בחג המימונה, כדי להודיע לשחקן זאב רווח על הבחירה בו כאחד ממדליקי המשואות השנה. רווח בתגובה התרגש מאוד והגיב: ''מה שהקב"ה נתן לי, זה הייעוד שלי''- האזינו לשיחה המלאה

זאב רווח מגיב:'מה שהקב"ה נתן לי, זה הייעוד שלי'

שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיעה אמש (מוצ"ש), לשחקן זאב רווח על הבחירה בו כאחד ממדליקי המשואות השנה. לא במקרה רגב בחרה להודיע לרווח דווקא בחגיגות המימונה החג של המרוקאים ועדות המזרח שמאפיינים את רווח. "חשבתי שזה מועד מכובד, יפה ומיוחד שמתאים לעדה שלנו" אמרה השרה רגב בשיחה עם רווח "אתה עלית ממרוקו ואני מאוד מתרגשת לאשר את הבחירה שלך כאחד ממדליקי המשואות השנה".

בתגובה לבשורה השחקן הוותיק הגיב: "אני מתרגש נורא, תודה!.."כל מה שהחלטתם תבורכו ותודה רבה לכם על ההחלטה הזאת ועוד להגיד לי את זה בחג שלי, במימונה. תבורכי".

במהלך השיחה חשפה כי ידליק יחד עם השחקנית ליא קינג כביטוי לתרבות הישראלית של מזרח ומערב, מרוקו ופולין. רגב שיבחה את רווח והוא בתגובה מסר: "מה שהקב"ה נתן לי זה הייעוד שלי".

"אני מודה לאלוהים שזיכני ברגע המכובד והיפה הזה" אמר רווח הבוקר ל"וואלה" והוסיף "אני מאחל לעצמי שימשיכו הכוחות שלי לשמח את העם הנפלא הזה… אני מבקש מאלוהים שימשיך לתת לי את הכישרון הזה. הסרטים שלי הם כמו הילדים שלי. אני לא יכול לאהוב אחד ולא לקבל את השני".

בנוסף התייחס במהלך הראיון הבוקר, לאחת מהנשים שטענו שהטריד אותן מינית לפני עשור ואמר: "זה קשקוש, שהיא טענה את זה. אני יצאתי מזה נקי".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו