צפו: פיצוץ אדיר של שדה מוקשים סמוך לקרני שומרון - סרוגים

צפו: פיצוץ אדיר של שדה מוקשים סמוך לקרני שומרון

 הרשות לפינוי מוקשים פוצצה היום שדה מוקשים ישן, סמוך ליישוב קרני שומרון, מה שהגביל את יכולתה לגדול ולהתפתח. ליברמן הצהיר: "במקום שדות מוקשים- נקים בקרני שומרון יחידות דיור חדשות"

צפו: פיצוץ אדיר של שדה מוקשים סמוך לקרני שומרון

הרשות לפינוי מוקשים במשרד הביטחון פוצצה היום (שלישי) שדה מוקשים ירדני ישן בן עשרות שנים, סמוך ליישוב קרני שומרון, מה שהגביל את יכולתה לגדול ולהתפתח.

שר הביטחון ליברמן אמר לאחר הפיצוץ, "כשנכנסתי לתפקיד שר הביטחון הבטחתי לפעול להרחבת ההתיישבות. הבוקר בקרני שומרון עמדנו בהבטחה. באמצעות במשך עשרות שנים שדה המוקשים הזה שכב כאבן שאין לה הופכין. רבות דובר על הצורך לפנות אותו אך שום דבר לא קרה. עם כניסתי לתפקיד שר הביטחון החלטנו לפעול. הרשות לפינוי מוקשים במשרד הביטחון הרימה את הכפפה והבוקר פוצצו כאן מוקשים רבים נגד טנקים".

לבסוף הצהיר כי "במקום שדות מוקשים אנו נקים בקרני שומרון יחידות דיור חדשות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד !!
רועי | 03-04-2018 17:08
מעשה מבורך. ליברמן עושה גם דברים טובים. סחטיין שפועל ביד קשה גם נגד הפלסטינאים. הוא מצוין בזה. רק משהו אחד בעייתי בו שהוא לפעמים נגד התורה.
2
ראיתם אותו בונה?
קאטו הזקן | 03-04-2018 21:02
לא בנה לא בונה ולא יבנה. מה שנבנה - בלחץ המתיישבים הנחושים בעמונה, ולא ביזמתו. הרוב - הרס והרס, שעושים המנהל האזרחי והמתפש שתחת המיניסטר ליברמן. וגם אני אומר שצריך לפזר את כל ראשי מערכת הביטחון, הרמטכל, השבכ, וכמובן השר. להכניס במקומם אנשים ראויים, מאמינים, לאומיים, נחושים, שרוצים לנצח ולא רק לדבר ולחמם כסא עם משכורת שמנה.