מחריף דרישתו מול נתניהו: "לבטל כליל את ההסכם" - סרוגים

מחריף דרישתו מול נתניהו: "לבטל כליל את ההסכם"

השר נפתלי בנט עולה מדרגה במתקפה מול ראש הממשלה וקורא לו כי "לא די להשעות את ההסכם", אלא דורש לבטל אותו כליל. במקביל, נתניהו נפגש עם נציגי המאבק במסתננים מדרום ת"א

author-image
מחריף דרישתו מול נתניהו: "לבטל כליל את ההסכם"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

שר החינוך, נפתלי בנט, שהיה הראשון לצאת כנגד ראש הממשלה ומתווה המסתננים, מחריף היום (שלישי) את דרישתו וקורא לראש הממשלה  לבטל כליל את המתווה שהוסכם עם האו"ם בעניין המסתננים.

״ההסכם מול האו״ם על קליטת המסתננים הוא רע לישראל ו‏לא די להשעותו", כתב בנט בעמוד הטוויטר שלו. בהמשך קרא לראש הממשלה "לבטלו כליל". לדבריו, איושר ההסכם יהווה "בכייה לדורות, ויקבע תקדים שישראל מעניקה תושבות למסתננים בלתי חוקיים במוצהר. ‏ממשלת ישראל לא תצליח לשכנע בעתיד איש שההסתננות לישראל אינה כדאית״.

אולם, אמש כתב כי השעיית ההסכם, היא "החלטה נכונה של רוה״מ", ואף בירך אותו על כך. ‏בנט הזכיר, כי לדבריו, "מדובר בהסכם רע המהווה התקפלות בפני הקמפיין השקרי שהופץ בתקשורת והיה הופך את ישראל לגן עדן למסתננים. ‏השהיית המתווה אינו מספק. עלינו להתקדם למתווה חדש שיוציא מסתננים בלתי חוקיים מישראל. ‏ישראל אינה לשכת התעסוקה של העולם", אמר.

בתוך כך, נתניהו נפגש בצהריים עם נציגי דרום ת"א ומובילי המאבק לגירוש המסתננים מהעיר. כשלפי הדיווח בערוץ 20, נתניהו כבר שוקל לבטל את ההסכם עם נציבות הפליטים של האו"ם.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
תמונה: הגליל נכבש ע"י הערבים, כנ"ל הנגב, כנ"ל עכו, כנ'ל חיפה, כנ"ל יפו, כנ"ל ירושלים וכנ"ל
עמוס | 03-04-2018 12:48
מאות ישובים בכל פינה במדינה. כנל לוד, כנל רמלה. ועוד ועוד. תוסיף עליהם את המסתננים 150 אלף, תוסיף עליהם את הילודה כל שעתיים נולד סודני או חבשי או אפריקני אחד. ובא לציון גועל
עלינו כמו במצרים ותקופת השופטים לזעוק לה' עם הילדים אנא שלח משיח בן דוד מייד!! : צעקת ילדים משביתה את האויב!כמו שכתב בתהילים פרק ח !לפרטים והסבר מאליהו הנביא חפשו דוגמא לצעקה לה' לבקש משיח! רבנו בחיי והרמבן כתבו בפרושם לפרשת שמות פרק ב פסוק כ'ג:למרות שלא היו ראויים לגאולה בזכות הצעקה קיבל(הקב'ה) תפילתם לרמוז כי בזה תלוי ביאת הגואל ! תפקיד הצרות לגרום לנו לזעוק יותר מהר ויותר חזק! ודחוף!
הפתרון היחיד משיח בן דוד!! | 30-04-2018 21:47
חפשו דוגמא לצעקה לה' לבקש משיח כל ההסברים והלכות בנושא כמו שזעקו בנינוה שושן ירושלים במצרים בזמן השופטים קיראו נחמיה פרק ט