''אבא טוב'': להקת דורשי ה' בסינגל בכורה• האזינו

''אבא טוב'': להקת דורשי ה' בסינגל בכורה• האזינו

שרים לאבא: הלהקה הסרוגה "דורשי השם", אותה מרכיבים אליהו כורסיה, אלישיב אלון ואור שפייר. משיקה סינגל בכורה מיוחד, אותו כתבו על הלחן של הלהיט המוכר 'flo rida-hola' של הזמר הקולומביאני מאלומה- האזינו

author-image

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פשש
מעריץ | 04-04-2018 23:30
המילים איזה יופי שהנוער רוצה לעבוד את ה'..
2
נתנאל
מביך. | 09-04-2018 22:44
השיר הזה הוא תעודת עניות לציבור הדתי לאומי. חבורה של נערים פרועי שיער חסרי רשיון אופנוע רוכבים עליו יחד משל היו חבורת היפים משנות ה60 או גיבורי סרט פעולה פתטי. החוליגנים הללו הם בעלי יכולת מוזיקלית שאפילו סטטיק היה מתבייש בה. כמובן שהם לא טרחו להתגלח לפני הצילומים, על פניהם אותה פלומה דוקרנית ודוחה שמאפיינת גברים בספירת העומר. אגב ספירת העומר, לא הייתי חושש לשמוע את מקהלת הנהמות האינפינטילית הזו גם לפני לג בעומר. לא אתפלא אם השיר הזה יהפוך ללהיט החתונות של עטורי הגוזמבות מיצהר וחבריהם, כאשר הם ינבחו אותו תוך כדי דקירת תמונות של עוללים פלשתינאים. הקקפוניה הזו מצטרפת לשורה ארוכה של יצירות מופת מבית מדרשו של הנוער הדתי לאומי כמו עם הנצח לא מפחד, זכרני נא, וכמובן היצירה המונומנטלית עבדו את השם בשמחה, עם כוריאוגרפיה הכוללת מעגל צעירים מדיפי ניחוח זעה שבמרכזו עומד אדם חסר כבוד עצמי ומשמיע מין נעירות של פסוק מתהילים. בהמשך הריקוד מצדיעים הצעירים במועל יד תוך כדי נהמת המילה בשמחה בהגייה מלעילית. את המופע המרהיב הזה תוכל לראות בישיבה התיכונית הקרובה לביתך. נכס תרבותי נוסף של הנוער הדתל הוא כמובן אומנות הדפסת החולצות, הכוללת חולצה מייצור סיני ברמה גבוהה ובגימור מעולה, אשר על פי רוב נרכשת בחנות הבוטיק אדיב שבתל אביב, עליה הדפס של כתמי צבע מקושקשים, ספק אקראיים ספק אומנות אולטראפוסטמודרנית שלא הייתה מביישת שימפנזים. לקשקוש מלווה בדכ טקסט פסאודו - הומוריסטי או מסר פשיסטי נוסח מוסוליני או יאיר שטרן.
מביך?? בדיוק להיפך!
חשיבה חיובית | 11-04-2018 21:40
ממה אתה נבהל. תופתע לשמוע שלחבורה האיכותית הזו דווקא יש רישיון על רכב ועל אופנוע. והם חבורה של בחורים רציניים ומתוקים עובדי ה באמת. לא מתאים לך אל תאזין אבל מכאן ועד לשפע המילים המלוכלכות שהוצאת על הציבור הנפלא שלנו? מביך בהחלט.נסה להסתכל בעין חיובית יותר על העולם ולהתעלם ממה שמפריע. כי המילים הללו לא מוסיפות טוב לאף אחד.