איטליה חוגגת: יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות - סרוגים

איטליה חוגגת: יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות

אלופת איטליה נקלעה לפיגור מול טוטנהאם, אך הצליחה בכל זאת לעלות לרבע גמר ליגת האלופות אחרי 2:1 על הקבוצה האנגלית. בקבוצה חגגו את ההעפלה הדרמטית לשלב הבא: "אנחנו מסוגלים לעשות הכל"

איטליה חוגגת: יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות
  שחקני יובנטוס חוגגים לאחר הניצחון (צילום: עמוד הטוויטר של ליגת האלופות)

דרמת ענק נרשמה אמש בליגת האלופות, במשחק בין טוטנהאם האנגלית ויובנטוס האיטלקית. אלופת איטליה הגיעה לאיצטדיון וומבלי בלונדון בידיעה שהיא זקוקה לניצחון, לאחר שסיימו בתיקו 2:2 במשחק הראשון בשמינית הגמר.

האנגלים שלטו במשחק לכל אורך המחצית הראשונה, ועלו ליתרון מוצדק שש דקות לסיום המחצית- אך לאחר ההפסקה יובנטוס הצליחה להתאפס, חזרה בכוחות מחודשים והוכיחה מחדש למה היא הגיעה בשנה שעברה לגמר ליגת האלופות. בדקה ה-64 הגיע שער השיוויון, וכעבור שלוש דקות האיטלקים עלו ליתרון 2:1 עם שער של פאולו דיבאלה. בטוטנהאם המשיכו ללחוץ- אך לא הצליחו להבקיע שער נוסף שהיה שולח את המשחק להארכה, ובסופו של דבר הודחו לאחר 4:3 בסיכום שני המשחקים.

באנגליה התאבלו על ההדחה הכואבת, שהגיעה לאחר שהקבוצה סיימה את שלב הבתים ללא הפסד. "טוטנהאם אכלה אותה" זעק הכותרת במגזין הספורט הבריטי Deadspin. "אני מרוצה מהדרך, אבל מאוכזב מהתוצאה. פספסנו המון הזדמנויות, ולקבוצה הגיע יותר" אמר בסיום המשחק מאמן הקבוצה מאוריציו פוצ'טינו. "נתנו [ליובנטוס] רק שלושה הזדמנויות- אבל הם הבקיעו בשניים מהם".

שחקני טוטנהאם נותרו מאוכזבים (צילום: עמוד הטוויטר של ליגת האלופות)

מנגד, באיטליה חגגו את הניצחון הדרמטי. "זה היה משחק קשה מאד נגד קבוצה חזקה" אמר גונסאלו היגוואיו, שכבש את שער השוויון. "לא היה קל לנצח פה, אבל עשינו זאת ואני מאוד גאה בקבוצה. הראינו אופי נהדר". "אנחנו מסוגלים לעשות הכל" הוסיף חברו לקבוצה אנדריאה ברצאלי. "היה לנו הרבה מזל, אבל מגיע לנו אחרי שנלחמנו כ"כ קשה. שיחקנו רע במשך השעה הראשונה, אבל הצלחנו להפוך עם שני שערים נפלאים".

מאמן יובנטוס, מאסימיליאנו אלגרי, טען בסיום המשחק כי מה שהוביל לניצחון היה החילופים שביצע וכניסתם של השחקנים החדשים במהלך המחצית השנייה. "במחצית הראשונה סבלנו הרבה מול קבוצה ברמה גבוהה מאוד, ובחצי השני הרגשתי שאנחנו צריכים רגליים טריות באגפים" טען. "אני מאד שמח שזה השתלם. השחקנים ראויים לכל הקרדיט, אני גאה מאד לאמן אותם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו