כצל'ה: דרעי משתף פעולה עם עלילת הדם נגד היהודים - סרוגים

כצל'ה: דרעי משתף פעולה עם עלילת הדם נגד היהודים

בעקבות הראיון שנתן אריה דרעי לערוץ הכנסת בו אמר כי על מציתי המסגד בטובא א-זנגריא חל דין רודף, אומר יו"ר האיחוד הלאומי כי "המהדורה החדשה של דרעי גרועה ומסוכנת ממהדורת דרעי הישנה" ומוסיף :"הוא מבקש להתייפיף בעיני השמאל הקיצוני, כמיטב מסורתו מימי אוסלו."

author-image
כצל'ה: דרעי משתף פעולה עם עלילת הדם  נגד היהודים
  דרעי משתף פעולה. כץ (פלאש90)

ח"כ יעקב כץ לא אהב את ההתבטאויות האחרונות של אריה דרעי.

אתמול פרסמנו ב'סרוגים' כי ח"כ והשר לשעבר אריה דרעי, התראיין לערוץ הכנסת ושם אמר בין השאר כי על מציתי המסגד בכפר טובא א-זנגריא חל דין רודף.

בראיון אמר דרעי בין השאר: "הם רודפים את כל היהדות. הם גוזרים רדיפה על כל היהדות. אני מציע שכל אחד יסתכל בהלכה מה הדין, זה המשמעות של זה, שלא יתחמקו מהדבר הזה.

צריך להוקיע אותם וצריך לתפוס אותם ולתת להם את מלוא העונש בחומרה הכי גדולה. זה לא סתם הצתה, זה דבר חמור מאוד נגד כל היהדות בעולם".

בניגוד לדרעי שהאשים את היהודים במעשה, התייצב הראשון לציון הרב שלמה עמאר כי לא ברור שיהודים ביצעו את המעשה וייתכן כי מדובר בעלילת דם של שונאי ישראל המנסים להטיל על יהודים את האחריות לשריפת המסגד, כפי שהיה בכל הפגיעות והשריפות במסגדים, אשר לא נתפס עד כה שום יהודי כחשוד במעשים.

דרעי החדש ודרעי הישן

בעקבות הדברים, אומר יו"ר האיחוד הלאומי חה"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה): כי "אריה דרעי לא למד דבר מן העבר ומשתף פעולה עם עלילת הדם כנגד יהודים וכינוי יהודים בתואר 'רודף'".

"אריה דרעי מבקש להתיפייף בעיני השמאל הקיצוני, כמיטב מסורתו מימי אוסלו, לשם הוא מרגיש שייך." אומר כצל'ה.

"המהדורה החדשה של דרעי גרועה ומסוכנת ממהדורת דרעי הישנה אשר תוך גניבת קולות בוחריו המיט על עם ישראל את אסון אוסלו ואלפי ההרוגים והפצועים שבאו בעקבותיו".

על רצונו של דרעי לשוב לפוליטיקה ולהקים מפלגת שמאל-מרכז-דתי אומר כצל'ה: "אנשים תמימים אוהבי הארץ לא יפלו לפח מתק השפתיים של האיש שכפי שעשה בעבר, גם כעת, מבקש להמיט אסון על יושבי הארץ תוך שיתוף פעולה עם הגרועים שבשונאי ישראל, על מנת לגרש את 700 אלף יהודי מזרחה של ירושלים, יהודה ושומרון."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
י-ם הבירה
אוהד בית"ר | 04-10-2011 19:05
חבל שבמקום לצאת נגד מעשים בזויים שכאלה אתה בוחר להתכחש למציאות. תתבייש לך אתה אינך מייצג אותנו