בעקבות ההתעלמות: מרים בן גל במסר קשה לנתניהו - סרוגים

בעקבות ההתעלמות: מרים בן גל במסר קשה לנתניהו

שלושה שבועות של התעלמות מפנייתה, מרים בן גל, אלמנתו של איתמר בן גל שנרצח בפיגוע בכניסה ליישוב אריאל, משגרת מסר קשה לנתניהו: "אין צורך אפילו בהצבעה אלא בהחלטה שלו"

כשלושה שבועות חלפו מאז רצח איתמר בן גל בפיגוע דקירה בצומת אריאל, אך ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טרם הגיב לבקשת אלמנתו, מרים בן גל, לאישור בניית 800 יחידות דיור בהר ברכה ובכך להפוך אותה לעיר. למרות שראש הסגל של נתניהו, יואב הורביץ רמז על קידום התוכניות, ראש הממשלה עצמו טרם הגיב לבקשה.

הבוקר (ראשון) שיגרה בן גל מסר קשה לראש הממשלה: "בימים אלו חשוב לי קודם כל לחזק את ראש הממשלה. הוא עובר תקופה לא קלה אולם אני יודעת שבתוך כל זה הוא ממשיך לנהל את ענייני המדינה וזה עניין שאיתו אסור לחכות".

בן גל ציינה כי "לא רק תושבי ישראל אלא גם המחבלים ושולחיהם ממתינים לתגובת הממשלה על מעשה הטרור הזה שגזל מאיתנו אבא, בעל, חבר ובן. אנחנו דורשים שראש הממשלה יעשה את הדבר הנכון ויודיע הבוקר בקולו על ההחלטה לאשר את הבנייה בהר ברכה כתשובה לפיגוע ובכך להביא להפיכתה לעיר, ולא רק דרך מתווכים".

"זו ההזדמנות, בתוך ה- 30 יום לרצח לאשר את הבנייה כדי שיהיה ברור לרוצח הארור ולשולחיו שזו התוצאה של הרצח וזו התשובה לטרור", הוסיפה בן גל.

"אני מתקשה להבין מה מעכב את ראש הממשלה מלהודיע הודעה שלא מצריכה אפילו הצבעה אלא החלטה פרסונאלית שלו בלבד. אסור לחכות להודיע על כך רק בעוד חודשיים. כשהקשר בין הדברים יהיה לא ברור. אני דורשת מראש הממשלה את המעט הזה. להקדים את ההודעה להיום. זו תהיה הנחמה שלנו. זו תהיה התשובה הציונית לרצח הזה", חתמה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מי זה מתנחם
אבנר.צ | 25-02-2018 8:48
בתוספת עוינות ליורה רותחת ? מי זה מתנחם במתן סיבה לרצח הבא ?
2
נתניהו לא יאשר ישוב חדש או ביטול ההקפאה.
י | 25-02-2018 9:52
זה נגד מדיניותו. הוא יסכים אך ורק לעוד הקפאה. אלא אם כן כסאו ירעד.