חברת גרבר, היצרנית הגדולה בעולם למזון תינוקות החליטה לאחרונה לרענן את המותג, על ידי בחירה בפנים חדשות שיעטרו את מוצריה.

מתוך כ-140,000 תינוקות שנבחנה מועמדותם לתפקיד הנחשק, החיוך של לוקאס, ילד עם תסמונת דאון הצליח לשבות את ליבם. "בכל שנה אנחנו בוחרים את התינוק שמדגים בצורה הטובה ביותר את המורשת ארוכת השנים של גרבר" הסביר ביל פרטקה מנכ"ל ונשיא גרבר "השנה לוקאס הוא ההתאמה המושלמת".

בסופ"ש האחרון הכריזה גרבר באופן רשמי על הבחירה בלוקאס וורן בן השנה מדלטון, ג'ורג'יה, לתפקיד "גרבר בייבי" החדש לשנת 2018. הרשת הגיבה בהתרגשות רבה לבחירה היוצאת דופן.

"מקווים לשים את הזרקור על בעלי צרכים מיוחדים"

משפחתו המאושרת של לוקאס תקבל כ-50,000 דולרים עבור הקמפיין, שיכלול פרסומות ומסע קידום מכירות ברשתות החברתיות. "לילדים האלה יש פוטנציאל לשנות את העולם, בדיוק כמו לכל אחד אחר" אמר ג'ייסון, אביו של לוקאס. "אנחנו מקווים שזה ישפיע על כולם וישפוך קצת אור על קהילת הילדים עם צרכים מיוחדים, ושבזכות הקמפיין הזה החברה תקבל יותר אנשים עם צרכים מיוחדים".

גם אמו של לוקאס, קורטני וורן, הגיבה לבחירה: "אנחנו מקווים שהבחירה תשים את הזרקור על אנשים בעלי צרכים מיוחדים ותלמד שעם אהבה וקבלה לאותם אנשים עם צרכים מיוחדים יש את היכולת לשנות את העולם – בדיוק כמו לוקאס שלנו".