שלומי שבת: "התחנה המשמעותית בחיי- ההתקרבות לבורא עולם"

שלומי שבת: "התחנה המשמעותית בחיי- ההתקרבות לבורא עולם"

הזמר הים תיכוני המוערך, שלומי שבת, מספר כי ההתחזקות וההתקרבות לבורא עולם היא התחנה המשמעותית בחייו: "בורא עולם נתן לי מתנה גדולה והיא קהל צעיר"

author-image
"התחנה המשמעותית בחיי- ההתקרבות לבורא עולם"
  (צילום: יח"צ)

הזמר הים תיכוני המוערך, שלומי שבת, מספר כי ההתחזקות וההתקרבות לבורא עולם היא התחנה המשמעותית בחייו.

בראיון שהעניק ל'מעריב' התייחס שבת לתחנות המשמעותיות בחייו שהטביעו בו חותם וסיפר על דמותו של אביו עליו נכתב שירו המצליח 'אבא': "הוא היה תחנה משמעותית מאוד בחיי. היו לנו עליות ומורדות, אבל בשנים האחרונות זכיתי להחזיר לו על הכל. אני חושב שבשל רבגוניותו הרבה, שקיבלתי ממנו בכמויות תודה לאל, אז יצא שהמון אנשים בארץ מרגישים כאילו הכירו אותו אישית מהסיפורים הרבים שלי עליו. הוא נפטר בשנת 2012, ואני לא מאמין שעברו כבר שש שנים. אני כל כך מתגעגע אליו".

שבת דיבר גם על אחיו משה שנפטר לפני כשנה בגיל צעיר: "הטרגדיה שעברתי עם משה פשוט קרעה אותי, ואני לא מצליח להתאושש. אני כותב ודומע. הייתה תחנה אחת, ונהיו שתיים".

את התקופה בה התגורר בארצות הברית מתאר שבת כ"תקופה המורכבת בחייו". לדבריו: "ימים רעים באמריקה הם ימים רעים מאוד. שם, כשאתה רעב, אתה באמת רעב. רואים לך את הצלעות. היו גם ימים טובים ולכן זו תקופה מורכבת".

במהלך כל הראיון דיבר שבת על הקשר שלו עם בורא עולם: "אצלנו בתעשייה ידוע שככל שיותר ילדים מעריצים אותך, שומעים ואוהבים אותך, כך יש לך סיכוי לשרוד יותר שנים למעלה. בורא עולם נתן לי מתנה גדולה והיא קהל צעיר".

בסוף דבריו מציין שבת את התחנה האחרונה בחייו שהיא לדבריו המשמעותית ביותר: "כמובן התחנה האחרונה שהיא הראשונה והכבירה מכולן היא ההתקרבות שלי לבורא עולם. זה הדבר האמיתי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שלומי .
גולן הרצל | 15-01-2018 17:30
אין כמוך שלומי. תמשיך להיות אדם כמו שאתה .
2
חמוד ומרגש
מאיר | 16-01-2018 8:22
איש יקר
3
הרבי
נועם | 12-01-2022 6:09
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף