יש מבהיר: "מדובר בהצעה שמטרתה להציל את ש"ס" - סרוגים

יש מבהיר: "מדובר בהצעה שמטרתה להציל את ש"ס"

יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי, מתייחס לפרסומים האחרונים אודות השתלבות שלו במפלגת 'הליכוד' או חזרה למפלגת ש"ס, ותוקף בחריפות את אריה דרעי: "הוא במצוקה, המצב שלו קשה"

author-image
יש מבהיר: "מדובר בהצעה שמטרתה להציל את ש"ס"

יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי, מתייחס לפרסומים האחרונים אודות השתלבות שלו במפלגת 'הליכוד' או חזרה למפלגת ש"ס, ותוקף בחריפות את אריה דרעי.

"הוא במצוקה נוראית, המצב שלו מאוד קשה" אמר ישי בראיון ל'כאן ב',. לדבריו: "אם הייתי בראש המפלגה הרבה דברים היו נראים אחרת".

ישי הוסיף כי "דרעי אמר שהוא לא יעשה את חוק המרכולים, אז למה הוא עשה אותו? הוא המציא המצאות עליי. מי שמורד כרגע בדעת התורה עם חוק המרכולים, מתחם תחנת הרכבת ושורה של דברים קשים מאוד זה דרעי. אני לא יודע אם אריה דרעי שאל את הרבנים בנוגע לרכבת. הרבה דברים היו נראים אחרת אם אני הייתי שר הפנים".

על הדיווחים לפיהם הוא שוקל להצטרף לליכוד ולכן השתתף באירוע הליכודיאדה, אמר ישי: "לא החלטתי לרוץ בליכוד. בקדנציה הקודמת פספסתי פספוס גדול. ברגע האחרון פספסנו את אחוז החסימה".

עם זאת, ישי לא פסל אפשרות לרוץ במפלגת ש"ס: "בכל דבר כזה נדון בבוא העת. בכל פעם שדרעי רואה רעיון כזה הוא מתחיל להפיץ שקרים ולרמוס רעיונות של אחדות ושל שלום. זה לא על הפרק כרגע, אך אני לא פוסל דבר כזה".

"בזמנו, הרב מאיר מזוז הציע בדאגה את ההצעה", אמר ישי על ההצעה לרוץ עם דרעי. הוא הוסיף כי "הוא (הרב מאזוז; ג"ע) רואה שש"ס צוללת מתחת לאחוז החסימה בראשות אריה דרעי. זו הצעה שמטרתה להציל את תנועת ש"ס, אבל ברגע שזה עולה פעם אחר פעם אריה דרעי שולח את האנשים שלו כדי לטרפד את זה. דרעי במצוקה נוראית, המצב שלו מאוד מאוד קשה ולי חבל על תנועת ש"ס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הבין שאין קונים לסחורה שלו
חיים | 14-01-2018 18:39
לבד לא עובר את אחוז החסימה. אין ביקוש לו ולמרזל. לא חשוב העקרונות בעיקר הכסא בכנסת.
2
דרעי רק הורס את שס.עושה הכל מאחורי הקלעים.
יפה יוסף | 14-01-2018 20:06
כולו הצגה.
3
עוד קצת
ארז | 08-04-2018 7:37
עוד קצת ונקבל את אלי בחזרה לא משנה באיזה מסגרת אבל הגלגל כבר מתהפך זה קשה לעמוד מהצד ולראות את מפעל החיים של הרב זל יורד לטימיון שס זה לא אריה ואריה זה בטח לא שס ורואים את ההתפוררות הזאת מול העיניים זה ממש חבל שאריה לא מבין את זה ומפנה את הדרך