צפו: פעילי ימין מסירים שלטי הסתה פלסטיניים - סרוגים

צפו: פעילי ימין מסירים שלטי הסתה פלסטיניים

שלטי הסתה גדולים המעודדים מחבלים להפר את הסדר וליידות אבנים על יהודים נתלו ביהודה ושמרון, בעקבות כך החליטו פעילי עוצמה יהודית להסיר בעצמם את השלטים

author-image
צפו: פעילי ימין מסירים שלטי הסתה פלסטיניים
  הורדת השלטים (צילום: מתוך הסרטון)

לאחר שהופתעו לגלות כי כמה ארגונים ערבים מריצים קמפיין הסתה חסר תקדים ברחבי יהודה ושומרון ולא נאכפים על ידי רשויות החוק. החליטו פעילי עוצמה יהודית להסיר בעצמם את שלטי ההסתה.

"הם מציבים שלטי הסתה גדולים המעודדים מחבלים להפר את הסדר וליידות אבנים על יהודים", טענו מנכ"ל עוצמה יהודית צבי סוכות ופעילי עוצמה יהודית אשר הופתעו למראה קמפיין זה. לדבריהם, לנוכח העובדה שרשויות האכיפה לא עשו דבר בנושא- הסירו בעצמם שלט הסתה אשר הוצב על יד היישוב עלי בשומרון יחד עם שלטים נוספים.

בנוסף, בימים האחרונים הסירו הפעילים שלטי הסתה נוספים ואמרו כי "לא יאפשרו לאנשי הרש"פ להסית בצורה חופשית לפגיעה ביהודים". לטענתם מסתבר ש"רק לאחר שהסרת השלט ע"י פעילי עצמה יהודית ולאור פניות רבות שהגיעו לצבא. "נזכרו" בצה"ל להסיר בעצמם שלט הסתה דומה".

מסירים את השליטים ליד היישוב עלי

יו"ר עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי מסר בתגובה: "במקום בו מדינת ישראל ומערכת הביטחון החליטו לא לנצח, לתת לאויב להסית ולפגוע בנו, מבלי להגיש להם חשבון, עומדים פעילי עוצמה יהודית להשיב את ההרתעה. לא נעמוד מנגד כשהסתה לרצח יהודים מתנוססת בראש חוצות."

ברוך מרזל מראשי עוצמה יהודית מסר בתגובה: "שלטון החוק ביו"ש עסוק ברדיפת נערים ויהודים על הגבעות אבל אפילו שלטי הסתה ענקיים לא זוכים לטיפולים כל הכבוד לצעירי עוצמה יהודית שממלאים את החלל ומחזקים את החוק והסדר"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צדיקים אשריכם!
דניאל | 10-01-2018 9:26
כל הכבוד!